Szerda
Megérkeztünk. Az arcunkról nem lehetett levenni a mosolyt. Annyira őrültünk. Habár a szüleim borzalmasan ki voltak akadva és vagy 100 nem fogadott hívásom gyűlt össze 1 óra alatt. Bár megértem hisz csak egy üzenetet írtam amibe ez állt:
Elmegyek ne keressetek! Majd jövök puszi nektek.
Megérkeztünk a szállodába esküszöm tiszta luxus. 🤩
Gyönyörű ez a hely! Késő délután érkeztünk meg igy ugrottunk egy fejest a szálloda medencéjébe és készülődtünk a holnapi Brazil mecsre. 1. Sorba vettünk kettő jegyet és még ha előbb oda érünk vip jegyet is veszünk mert ha legalább 1-2 szót beszélhetnék Neymarral egy álmom válna valóra.
Em és én miután mártóztunk a medencébe amely telle volt egy jó pár helyes fiúval.😄
Mielőtt elaludtunk Gergő hívott engem amit furcsálltam mert ő kb 1 heten keres 1× és ez a hét már megvolt. De felvettem.- Hol vagy???
-Neked is szia.
-Bajban vagy?
-Nem.
-Akkor mit csinalsz? Hol vagy?
-egyik szép álmom élem. Veled mizu? Eszedbe jutott hogy van egy barátnőd?
- Anyudék rajtam keresnek téged ezért jó lenne ha megnyugtatnád őket hogy nem itt vagy.
- idióta majom!
Ráraktam a telefont.
Majd a holnapra gondolva én is elaludtam.Em kora reggel zenét kapcsolt és üvöltötte a fülembe. Shakirara ébredtem.😄
Majd mosolyogva felkeltem. Em velem szembe ült a hófehér szállodai takaróra. Majd megkérdezte...-Készen állsz?😁
-Még jó hogy készen!Igaz a mecs csak 20:00 kor kezdődik de mi már reggel 7:00 kor készültünk a stadionba. A terv az volt hogy belógunk mindenki tudta nélkül és focizunk egyet azon a pályán ahol a kedvenc focistám fog játszani. Em természetesen benne volt.
13:00
Nagy nehezen átjutottunk és belógtunk. Hoztunk egy labdát. Majd dekázni kezdtem Em velem szembe várta a passzom én persze passzoltam. Majd cseleztünk. Em elég jól lealázott engem. Mivel olyan kötényeket adott hogy elszégyelltem magam.😄
Majd valaki befut. Mi majd frászt kaptunk, hogy most fognak minket innen páros lábbal kitenni.
Lesokkoltunk hogy ki áll velünk a pályán. Oda fut hozzánk. Nem szól semmit csak ránk mosolygott majd elvette Emtől a labdát és annyit mondott.- Mutasd meg mit tudsz!
Em csak kidülledt szemekkel nézte köpni nyelni nem tudtunk.
És aki befutott hozzánk...
Mbappé volt. Em hatalmas kedvence.Mbappé továbbra is csak dekázott míg mi csak néztünk. Majd egy jó perc után Em hozzászólt.
- Ugye nem árulsz be minket?
-Mért tenném? Láttam milyen ügyes vagy! Úgyhogy játsz velem.
- De te?...Em azt se tudta mit mondjon.
De muszály volt közbe lépnem.- szerintem csináljatok egy gyors képet és mennünk kell ebédelni mert még nem ettünk. Nagyon őrültünk!
Majd húznám Emit de ő csak nézi tovább a focistát amikor megszólal.
- Had menjek veletek. Én sem ettem még ráadásul én fizetnék.
EM: Gyere nyugodtan! Szívesen ebédelünk veled.
Elmentünk a közeli kajáldához.
- szóval? Melyik mérkőzésre jöttetek?
Em: A Brazil-Szerbia mivel Maja nagy kedvence Neymar.
- Szóval Neymar rajongó vagy.
- még jó hogy.
- És te Emília? Kivele. Ki a kedvenc?
-Hát nekem. Öm...
Kénytelen voltam Emit kimentenem a kínos szituból.
- És amúgy te hogy hogy itt vagy Kylian? Neked ma nem is lesz mecsed.
- De a legjobb barátomat Neymart nézem meg. Megkért hogy szurkoljak.
Úgyhogy lehet veletek tartok. Nem szeretném, hogy bajotok essen. 2 lány egy idegen országban egyedül.A szívszorongató beszédje közben mindvégig szenvedélyesen nézte Emet.
Em csak mosolygott.Mbappé egész végig mellettünk volt. De mivel majdnem elkéstünk a Brazil mecsrol ezért nem tudtunk vip jegyet venni ami miatt nagyon lelombozódtam. Majd amikor már bejutottunk elmentünk előre a helyünkre. Amikor megláttam Neymart egyszerűen a szívroham keringetett annyira őrültem. Felálltam majd ujjongni kezdtem.
YOU ARE READING
Álom élet (Neymar Jr.)
RomanceEgy unalmas életű lány, barátnőjével egy hatalmas ötletet eszelt ki. Ez volt a lányok életük legjobb döntése. Megismerték életük nagy szerelmét, a foci által. De persze ez az egész nem ment olyan könnyen. A történet telle van drámával. Valyon kibírj...