szép ez a hely...🏙

615 21 1
                                    

Csodálatos ez a hely minden érdekességet megnéztünk.

Csodálatos ez a hely minden érdekességet megnéztünk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nagyon szép! Elmentünk egyet fagyizni. Borzalmas melegvolt.
Emmel posztoltam egy képet instára, Amin a fiúk is rajta vannak. A szelfi elején én álltam napszemüvegbe. Mögöttem Neymar karol át engem megcsillantva gyönyörű mosolyát. Egyből mögötte áll nem sokkal Kylian és Em akik egymást ölelik át a képen.
Fél óra múlva egy csomó lájk és komment jött a képre:

Kommentek:

Anya: Te hol az istenben vagy???

Gergő: Az ott Neymar és Mbappé? Engem miért nem vittél?

Bátyám: Te Neymarral fotózódsz? Hol vagy????

Osztálytásak:
- Ez kajak ki ment Qatarba.
- Nem normális.😮
- Hozd haza Neymart!!!!!
- Ha haza jössz mindent el kell mesélned!

Em: Az álom élet kezdete❤

Én és Ney megnéztük a fagyizónál álló szökőkutat. Em és Kylian ott maradtak.

Leültem a szökőkút oldalára

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Leültem a szökőkút oldalára. Ney mellém ült és csak ennyit mondott...

- Nagyon örülök, hogy megismertelek! Csodálatos ember vagy és különleges.

Hirtelen nem Tudtam mit mondani.

- Én is örülök, hogy már nem csak a tvén keresztűl beszélek hozzád.

- Nézd... mutat Emre és Kylianra. Kylian megcsókolta Emet.

- Aranyosak! Jó látni, hogy Em boldog és, hogy valóra vált az álma.

- Neked mi az álmod?

- Utazni. Elszeretnék menni Tokyoba, kíjevbe, Moszkvába és még sok helyre. Utána pedig jöhet a család alapítás.
És neked? Mi az álmod? Vagy már megvalósítottad? Mivel hires focista vagy.

- Jó álom. Remélem sikerül megvalósítanod! Én imádom a focit. Az az életem. És ahogy mondtad már sikerült megvalósítanom, hogy hires focista legyek. Úgyhogy az én álmom már csak annyi, hogy megtaláljam az igazit. Aki nem olyan mint a többi lány. Hanem különleges.

- értelek.
És mit gondolsz? Ti biztos beszéltetek Kyliannal Ugye Kylian nem használja ki Emet?

- Kylian azt mondta megszeretné ismerni amíg itt vagytok és nagyon különleges lánynak találja. És ha ő ilyeneket mond nem kell félned.

- Ugye nem hazudsz nekem?

- Miért tenném?
Nem kérsz még egy fagyit? Mert én lehet eszek még egyet.

- Én nem kérek köszönöm.

Neymar kér még egy fagyit. Én addig ott maradok és megnézem az értesítéseket a telefonomon.

Anya: Remélem nem csinálsz hülyeséget és tényleg csak a foci miatt mentél el Qatarba Emivel. Nagyon hiányzol. Kérlek hívj fel Ha látod! Ígérem nem leszek mérges csak hallani szeretném, hogy jól vagy.

Ney közben megérkezett és a hátam mögött olvasta el az üzenetet kezében fagyijával és egy üdítővel nekem.
Ney elolvasta az üzenetet.

- nem is tudják az öseid, hogy itt vagy?

Miután kijelentette leül mellém.

- Nem.

- Fel kellene hívnod őket. Én nem is tudom mit csinálnék ha a jövőbeli gyerekem ezt csinálná. Talán utána mennék. Úgyhogy csodálom hogy még nincsenek itt érted.

- ők sosem törődtek velem igazán. Most is csak észrevették, hogy nem vagyok ott.

- Miért? Mi történt, hogy ennyire nem vagy jóba a szüleiddel?

- Nagyon hosszú...

- Hát jolvan de előbb utóbb el kell mesélned.

- Majd egyeszer.

Vissza mentünk Emékhez akik próbálták titkolni együtlétüket, mintha nem nyilvánosan csókolták volna meg egymást.
Sok nevetés és egy jó beszélgetés után futottunk a stadionba. Em elkísérte Kyliant amíg mi Neymarral foglaltunk helyet az első sorba.

Álom élet (Neymar Jr.)Where stories live. Discover now