Amikor már sokat vártunk akkor Em írt nekem egy üzit.
Em: szió! Lentről nézem a mecset mert itt jobban látom
Kyliant és ő mondta, hogy innen nezzem. Csak okosan Neyel! Mecs után tala a bejáratnál!❤En: kapd be Em! Egyedül hagysz vele. Mi lesz ha nem lesz téma? Vagy esetleg elrabol?
Em: A nem lesz téma az nem igaz. Biztos lesz. Az elrabolrol meg annyit, hogy te örülnél neki a legjobban.😂
En: haha.🙄 Na jólvan akkor majd tala.
- Em itt hagyott minket. Kylian talált neki egy jobb helyet.
- Hát jolvan. Nekünk úgy is jobb a kilátás lent alig látod az egészet és mivel mi magasabban vagyunk egy picit már jobb minden.
- Hát jó én elhiszem. Te vagy a szakértő.😂
Félidő
Ney: Nem jösz ki elszívni egy szálat?
- De kint már sötét van.
- Nem kell félni megvédelek.
Ney megfogja a csuklom és kifelé húz.
Most fog elrabolni erzem az ereimben.Ney rágyújt egy szálra. Amíg nekem csipog a telefonom. Én elfordulok és látom, hogy egy nem fogadott hívás +5 új üzenet.
- Ki zaklat?
- anyám.
- még mindig nem beszéltél vele igaz?
Bele szív a cigibe majd kifújja a füstöt.
- Nem!
Nézek felé.
- Beszelj vele! A kedvemért! Csak annyit, hogy jól vagy.
- De miért szólsz bele? Te nem ismered őket...
- Én csak azt szeretném, hogy ha hazamész ne nagyon hanem csak egy kicsit öljenek meg.
- Talán tényleg mondasz valamit.🙁
- Beszéljek anyuddal?
- Beszélnél vele? És mit mondanál neki?
Halo itt a lányod velem Neymar jr.-al egy teljesen idegen országba, mert csak úgy kijött 18 évesen focit nézni a barátnőjével szinte teljesen egyedül.- Honnan tudtad hogy ezt akarom mondani?
(És kinevet.)
De komolyan. Add ide a telefonod majd én beszélek vele rendesen normálisan.Ney kivette a kezemből a telefont majd hívni kezdte anyámat. De nem vette fel. Lerakta és annyit írt üzenetbe, hogy:
Anya: Ne gyere haza! Kezdj új életet! Ez az üzenet után tiltom a számod.
Amikor ezt elolvastuk én sírva fakadtam. De nem az üzenet miatt hanem annak a gondolatától, hogy anyám egy picsa.
Ney nem szolt semmit. Egy ideig nézett maga elé. Jöttek minden felől emberek. De Én nem akartam, hogy lássák, hogy sírok ezért lehajtottam a fejem amikor Ney magához ölelt jó szorosan, hogy a fejem a mellkasába furodjon. Amikor abba hagytam a sírást csak ennyit mondott.- Én vissza megyek mert Kylian ki lesz akadva ha nem lát. Ha lenyugodtál kicsit gyere be te is.
Bement.Most tényleg itt hagyott egyedül a sötétben?
Barom.
Semmi nyugtató szot nem mondott. Ráadásul itt hagyott!Elegem lett és elindultam a szállodába. Emnek dobtam egy üzit, hogy 21:00 ig varok rá kint ami 5 perc múlva indulást jelent. Ha nem jön megyek! Em nem írt. Nem is nézte meg. Gondoltam, hogy ezerrel szurkol igy inkább elindultam busszal.
Tele volt hajléktalanokkal undorítóak voltak az egyik mint ha pont akkor amikor felszálltam akkor kezdte volna verni.🤢 és még a telefonom is lemerült.
YOU ARE READING
Álom élet (Neymar Jr.)
RomanceEgy unalmas életű lány, barátnőjével egy hatalmas ötletet eszelt ki. Ez volt a lányok életük legjobb döntése. Megismerték életük nagy szerelmét, a foci által. De persze ez az egész nem ment olyan könnyen. A történet telle van drámával. Valyon kibírj...