Tárgyaljunk🤫👨🏼‍⚖️

295 12 3
                                    

Megérkeztünk a bíróságra.

Megláttam azt a lányt ahogy éppen a tárgyaló terem felé sétál. Ney látta hogy úgy nézem mintha megakarnám ölni. Elindulok felé de vissza húz.

Ney: Ne csinálj jelenetet.
Főleg ne itt.

- Jó bocsi. Lassan be kell menünk.

- Rendben. De ne idegeskedj! Nem csináltam semmi. Nem lesz semmi baj.

- Igazad van.

Megöleljük egymást és bemegyünk a terembe. Én hátul foglalók helyet Ney apukája mellett. Ő is eljött.

Már az elején elkezdett rinyálni a csaj. Azt hittem oda megyek és megfujtom.

👩🏼‍🦰: nagyon megviselt amit velem tett. Az egész életemnek annyi.

Beszédje közben még kamu könnyeket is hullajtott. Elmehetne színésznek de komolyan.

Ney: Semmit nem tettem. Én csak a születésnapom szerettem volna élvezni a barátaimmal amikor rám mászott.

👩🏼‍🦰: Egyáltalán nem igaz! Tönkre tetted az életem te szemét.

Ney apukája látta, hogy nézek a lányra. Szerintem azt várta már, hogy mikor szólalok meg vagy pattanók fel a helyemről.
...
Ami persze egy idő után meg is valósul. Már nem bírtam hallgatni a siránkozását.

- Hogy tudsz ennyit hazudni te ribanc?

Felpattanok a helyemről és feldúltan sétálok oda.
A biztonsági örök jöttek utánam.

- Figyelem hiányos vagy? Miért tálalsz ki ilyeneket? Tönkre teszed mások életet. De nem csak az enyémet. A fiára nem gondolsz? Ha meglátja ezt az interneten mit fog gondolni?
Te ezekre nem gondolsz te hülye ribanc?!

Az utolsó mondatom végére oda értem a csajhoz és a hajába kaptam, ütni kezdtem.

👩🏼‍🦰: Engedj már el!!! Te beteg vagy!

Szerencséjére csak párszor tudtam megütni mert leszedtek róla.

👨🏼‍⚖️: Megértem, hogy dühös. De kérem fogja vissza magát! Üljön vissza vagy ki kell vitetnem magát!

- Ki vitethet de ezt a picsát akkor is megverem!

Magamtól sétáltam ki az előtérbe. Ott volt egy kis büfé. Ott kértem magamnak egy üdítőt.
Leültem egy székre és csak néztem ki a fejemből fáradt szemekkel. Nagyon álmos voltam. Bár nem csoda napok óta nem aludtam.
Nem sokkal késöbb Ney apukája jön ki és ül mellém.

-Lenyugodtál kicsit?

- Fogjuk rá. Csak rossz volt hallani, hogy ilyen hülyeségeket mond Neyről.

- Persze, hogy rossz. De köszönöm, hogy hiszel neki és vele maradtál. A legtöbb lány ilyenkor már lelépett volna. Amikor már nem minden csak a csillogás.

- Nem a csillogás miatt vagyok vele. Én a személyiségébe szerettem bele.
...
Azt is tudom, hogy nem tenne olyat amivel az a lány vádolja.

- Neymar még csak 1 rossz szót se szolt soha senkihez. Persze ha megérdemelték akkor igen. De amúgy mindig megadta annak a tiszteletet aki neki is megadta.

- Remélem nem lesz baj most.

- Ne aggódj. Isten velünk van És hallottam, hogy ha minden igaz bizonyíték hiány miatt lezárják az ügyet.
...
És amit mondtál, hogy Davi mit gondol majd erről. Ő már tudja. Okos fiú és tudja hogy az apja sose tenne ilyet.

-Sajnalom szegényt. Az egész média ezzel van tele. Félek, hogy piszkálják majd ezzel a barátai vagy ilyesmi.

- Aranyos tőled, hogy aggódsz! De hidd el Davi ügyesen kezeli az ilyen helyzeteket.

De vissza kell mennem. Kíváncsi vagyok mi lesz.

- Rendben. Értesítsen ha van valami.

-mindenképp

📱
Új üzezet:
Em: Maja! Most olvasom a híreket! Mi történt? Neynek ma van a tárgyalása?

- Nyugi Em! Nem nagy a baj. Majd mindent elmesélek.

Em: Most tudtam meg Gavitol is, hogy haza mentél. Ugye nem hiszed el ezt az egészet? Ney sose tenne ilyet!!!

-Már vissza jöttem. Csak jó volt egy kicsit családommal és tudom  hogy Ney nem tenne ilyet!

Em: Jolvan. De nyugodj meg! Ne idegeskedj mert árt a babának! Majd holnap talizunk és akkor majd mesélsz.

- Rendben! Ne aggódj miattam.

A fáradság miatt bealudtam a széken. Egy 2 órát aludhattam. Arra keltem, hogy Ney ébreszt mosolyogva.

- Amor!❤ Ébredj! Otthon majd pihenhetsz de most először érjünk haza.

- Hogy sikerült a tárgyalás.

- Bizonyíték hiány miatt vége.

- Akkor megnyugodtam.😊

A haza felé úton beszélgettünk.

Ney: Aranyos volt, hogy kínáltál értem

- Már nem bírtam hallgatni azt a lányt. Nagyon idegesítő volt.

- Ne is mond.

- De amúgy azért örülök, hogy nem csaltál meg.😄

- Sosem tenném!❤

   

Álom élet (Neymar Jr.)Where stories live. Discover now