Richarlisonnal táncolni kezdtem. Átkaroltam nyakát és mélyen szemébe néztem és gyönyörű mosolyt húztam fel arcomra. Richarlison viszonozta a szem kontaktust majd megfogta derekam és táncunk olyan volt mintha megbeszéltük volna a lépéseket.
Tudtam, hogy Neymar figyel minket. Így nem féltem beletenni táncunkba pár villantós mozdulatot Richarlison felé.
A tánc végén arcon pusziltam Richarlisont Ney egyből odalépett és megfogta kezem, hogy ő szeretne velem táncolni.
Kevin ho zenéje borította be a helyet.
Amikor táncolni kezdünk tudtam, hogy Ney mit gondol.Azt akarta, hogy táncoljak úgy vele mint Richarlisonnal. Én is szerettem volna táncolni vele de húzni akartam az agyát. Így inkább arrébb mentem egy random sráchoz táncolni.
1 órával később.
Úgy éreztem, hogy nekem mára elég volt. Meg szerettem volna keresni Neyt de Antony közölte velem, hogy már rég elment. Antonyval elindultunk haza, mert ő is menni szerett volna.
Antony nem engedte hogy így vezessek, ezért Antony autójával mentünk.(Ő lenne itt Antony)
Meglátom, hogy Antony a saját háza előtt állt meg.
- Nem jössz fel egy kicsit? Ha ne szeretnél akkor mond és haza viszlek.
A baj az , hogy tudom mit akart tőlem.
- Talán egy picit. De utána vigyél haza.
Annyira bánom amit tettem. Soha nem csináltam ilyet nem tudom mi történt velem. Talán már a soknál is többet ittam.
Megtörtént...
Másnap reggel Antony mellett ébredek.- Mit keresek itt? És hol van Ney?
- Nyugi! Még csak most ébredtél fel.
Öltözik közben Antony, míg én felülök az ágyra.
Antony: Kérsz reggelit? Tojás jó lesz?
- Várj! Mi ketten most...?
- öm igen. De nyugi mar minden kapcsolatban félre lépnek. Nehogy azt hidd, hogy Neymar olyan ártatlan. Ismerem már mint a tenyeremet.
- kérlek megtennéd, hogy ezt nem említed senkinek.
- Miért tenném? Én is rosszul jönnék ki.
- Jó...
Könnyebbülök meg egy kicsit.Kimegyünk reggelizni.
Majd haza megyek. Amikor beérek a szobába látom, hogy Ney még békésen alszik.
Nem tudnék a szemébe nézni ezek után.
Ney lassan felébredt.
YOU ARE READING
Álom élet (Neymar Jr.)
RomanceEgy unalmas életű lány, barátnőjével egy hatalmas ötletet eszelt ki. Ez volt a lányok életük legjobb döntése. Megismerték életük nagy szerelmét, a foci által. De persze ez az egész nem ment olyan könnyen. A történet telle van drámával. Valyon kibírj...