Szia pici! Nagyon örülök neked💕👶🏽

354 11 0
                                    

9 hónappal késöbb.

📱- Kylian

-Gyertek a kórházba Em most fog szülni.

- úristen! Azonnal megyünk!!!

📱❌

Ney! Fogd meg magad, én fogom Davit és irány a kórház! Em szülni fog! Most úgyhogy menyünk!

A 9 hónapban történtek összefoglalva:

Az étteremben ahol dolgozom, Gavival vagyunk munkatársak. Elöször meglepődtem. De mára ő lett a legjobb barátom és Neyel is össze haverkodtak. Azóta szinte mindenkinek volt a szülinapja és eggyel öregebb lett. Én is már 19 vagyok. Szinte már öreg asszony.😂 Az alkoholról még nem tudtam teljes mértékben lemondani de tényleg próbálkozom. Kylian talán a 6. Hónapban eljegyezte Emet. Az esküvő majd talán 1 év múlva lesz megtartva. Álom életük van. Aminek én nagyon örülök. legutolsó sorban én és Ney. A kapcsolatunk a régi. Ugyan úgy szeretjük egymást. De Ney Nem hagy békén a gyerek témával. Pedig még ráérünk. Lassan vége a nyárnak és jön az ősz. Davi majdnem az egész nyarat velünk töltötte. Egy nap sem unatkoztunk. Ha minden igaz a jövőhéten megy haza. Borzalmasan fog hiányozni.

Beértünk a kórházba és szaladtunk Emhez.

- Kylian! Mikor vitték be? Mit mondanak az orvosok? Hosszú lesz a szülés?

- Elméletileg percek vannak vissza a szülésből. Majd szólnak ha bemehetek.

- Hívtad Em szüleit?

- Igen már beszéltem velük. Ideutaznak és azt mondták, hogy addig vigyázzak Emire és a kicsire.

Ney: és mi lesz a neve?

- Ha minden igaz Kylian Matteo.

Én: nekem nem is mondtatok, hogy fiú lesz!

Ney: legalább 100× elmondták.

- Hát én nem emlékeztem.

👨🏼‍⚕️: a szülés sikeresen ment végig megszületett a gyermek.

- ugye én is bemehetek hozzá?

👨🏼‍⚕️: Milyen kapcsolatban áll az anyukával?

- legjobb barátnőm.

👨🏼‍⚕️: Sajnálom de csak családtagok és az apuka jöhet be.

- olyan vagyok mintha a húga lennék úgyhogy legyen szíves beengedni hozzá!

👨🏼‍⚕️: Sajnálom!

- akkor kapja be!

Mindenki hirtelen rám néz. Kyly bemegy Emhez. Amíg Ney ül a széken és én a kulcslyukon próbálok belesni.

- hogy lehetnek ilyen köcsögök?

Ney: Maja nyugi már. Nem maradsz le semmiről.

- dehogynem! Pont hogy mindéről is lemaradok. Kylian most tartja a kezében!!!!! Úristen de gyönyörű baba!!

- hogyan látod azon a kis résen?

- hidd el többet látok mint te.

Ney odajön és ő is benéz.

- úristen! Ott van! Ott van a kereszt fiam!

Egész nap a kórházban voltunk. Emnek pihennie kellett ezért nem láthattam. A babát pedig csak bebugyolálva láttam talán 5 másodpercre. Kylian estére bent maradt a kórházba Emmel és a babával. Mi pedig haza mentünk. Ney és Davi játszottak amíg én megittam a tiszta whiskeym ami aznapra járt nekem.

- Ne fogócskázatok mert a végén baj lesz.

Ney: Nem lesz mami! Inkább kortyolgasd tovább az italod.

- teljesen igazad van. De ha Davinak baja esik eltöröm a kezed.

Ney: Nem lesz baj.

Erre a szóra Ney kicsit, nagyon elcsúszott.

- mondtam, hogy baj lesz!

Megyek oda megnézni egyben van e még.

Ney: légyszi ne törd el a kezem.

- azt mondtam csak akkor töröm el ha Davinak lesz baja.
Na gyere! Kelj fel!

Próbálom felhúzni amire Ney magához ránt a földre. Mind a ketten nagyot nevettünk és csak egymáson fekszünk amikor megjelenik Davi és ő is csatlakozik.

Ami után felkeltünk, vacsoráztunk.

- Ney!

- igen?

- Szóval... ugye már ismerem a környéket.

- Hova akarsz Menni?

- Nem baj ha nem. Csak gondoltam, hogy picit max 1 órácskát elmehetnék Gavival bulizni ma este.

- muszály?

- Ha nem szeretnéd, nem megyek.

- Jó. Elmehetsz. De cserébe holnap én megyek egy haverommal!

- rendben.

Ugrok fel az asztaltól és készülődni kezdek.

  Ney: Nem túlzás ez egy picit egy bulihoz?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ney: Nem túlzás ez egy picit egy bulihoz?

- Szerintem jó lesz ez most.
Ígérem írni fogok 10 percenként és 20 percenként hívni. Szeretlek! Sziasztok!

Nyomok egy puszit Ney és Davi arcára.

Ney: Csak okosan!

Davi: hová megy Maja?

- Csak egy picit el. De nem marad sokáig. Addig engedek neked vizet te össze szeded a fürdős játékokat és csobbanunk. Mit szólsz?

- oké.

Gavi már a buli bejáratánál vár.

- Szia Gavi! Mizu?

- Hali hali! Semmi veled? Meddig maradsz?

- Max egy óra.

- Nagyon csinos vagy!

- te sem panaszkodhatsz. De akkor menjünk be.

Bementünk kicsit táncoltunk, én ittam egy kicsit és hamar eltelt az az 1 óra úgyhogy haza mentem.

Álom élet (Neymar Jr.)Where stories live. Discover now