Beszéltem vele😍

761 21 0
                                    

A mérkőzésnek vége. 2:0 a Brazilok részére. Neymarnak egész végig rossz kedve volt. És a nyereség ellenére egy gólt se sikerült belőnie. Valami nincs rendben. Em és Kylian maradnak még a helyükön. Míg én elmegyek a mosdóba. Egész végig azon agyalok mi lehet Neymarral. Amikor végzek vissza megyek de látom, hogy Kylian beszélget valakivel. Em is ott állt. Közelebb megyek és Neymar állt ott Kyliannal szemben. Egyre gyorsabban dobogott a szívem de már nem mertem tovább menni. A lábam nem vitt semerre. Ott néztem őket amikor egy srác megérint.
Richarlison volt a Brazil csapatból. Ő lőtte az egyik gólt a 2ből és be kell valjam azt a gólt, ügyesen csinálta. Majd megkérdezi tőlem.

- Nincs kedved focizni? Gyere a pályára. Passzolgatunk egyet ha van kedved.

-Persze miért is ne.

Felmegyünk a pályára majd elkezdünk ketten játszani.
Em észre vesz a pályán és közli a többiekkel hogy ott vagyok. Kylian és Neymar felém néz. Majd látják, hogy cselezni próbálok ami sikerül. Viszem tovább a labdát majd belövöm az üres kapura amíg
Richarlison fut, hogy védeni tudja a kaput de már hiába.
Gól örömömben táncolni és énekelni kezdek mint Neymar szokta. Felpillantok majd annyit latok, hogy Neymar először látom mosolyogni ez idő alatt. Engem nézett. Em integetett hogy menjek oda. Igy megköszöntem Richarlisonnak a játékot majd felmentem.

Kylian: Most egy picit jobban játszottál mint amikor először láttalak.😄

Neymar engem néz én állok mellette és Em mellett, Em mellett Kylian áll és kylian mellett Neymar. Én Emet nézem tiszta piros fejjel és fülig érő mosollyal. Majd megszólal Kylian:

- Amúgy Ney te vagy Maja kedvence. Úgyhogy csináljatok egy képet vagy focizzatok egyet.

Ney: Óh tényleg? Nem gondoltam volna a gól örömből, hogy én lennék a kedvence.

Majd eszembe jutott, hogy Neymar lesérült a mecs alatt.

- és, hogy van a lábad? Láttam, hogy nagyot estél.
- Már sokkal jobban köszönöm. De még mindig erősen jön bele a fájdalom.
- Megmutattad már valakinek?
- Nem. Nem komoly.

Eközben Kylian és Em kiugrottak sörért és valami üdítőért.

- Mutasd!
-micsodát?
- A sérülésed. Még így is látszik hogy megvan dagadva.

Segítek Neymarnak levenni a cipőjét.

- Ezzel kell valamit csinálni. Hozok rá jeget és utána bekötöm.

Vittem rá jeget és közben megérkeztek Emiék is. Elbeszélgettünk és a fiúk közben söröztek. Ney lábáról lassan le ment a dagadás.

Kylian felvetette azt az ötletet hogy amiért a stadion nem sokára zár nem mennénk el 4-en egy buliba. Mert, hogy Qatar híres a nagy bulikról.
Em és Neymar beleegyeztek az ötletbe de én nem tartottam valami jó ötletnek. Hiába vagyok benne mindenbe de ez most nem tetszett. Mert hiába hires focisták ki tudja milyenek valójában és mi azért mégis 2 fiatal lány vagyunk.

Álom élet (Neymar Jr.)Where stories live. Discover now