Jó fej a családom..🤔

460 15 0
                                    

Amikor Magyarországra értünk Ney és Kylian vettek külön külön egy autót.

Kylian kocsia:

Kylian kocsia:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ney kocsia:

2 autóval utaztunk haza

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2 autóval utaztunk haza. Em picit messzebb lakik mint én így nekik még egy picit kelett menni autóval.

Amikor Ney leparkolt a kocsival a házunk elött, nagyon féltem, hogy mi lesz. Ney felém fordult megfogta a kezem és nyugtatni kezdett. Majd mielőtt kiszáltunk adott egy homlok puszit.

- Ney! Ha valaki beszól te csak nevess rajta mert viccnek szánják. Eléggé szurkálódóak de semmit nem gondolnak komolyan.
Ha alkohollal kínálnak fogad el. Ha nem kívánod titokban add nekem vagy csak öncsd ki. De fogadd el! Az egész életedről ki fognak kérdezni. Csajokkal fognak szekálni. Azon is csak nevess.
Ha ezeket megjegyzed, minden király lesz.

- Megpróbálom megjegyezni! De nem lesz baj!❤

Láttuk anyát, hogy már fut ki felénk. A futásbol ítélve mintha örült volna.
Majd amikor oda ért hozzám a nyakamba ugrott és jó szorosan megölelt.
Bent a házban már tombolt a család. A zene kihallgatódott.

Anya: Annyira megilyesztettél!!

- Sajnálom.

- Soha többé ne csinálj ilyet. Mindig tudni szeretném, hogy hol vagy! Érted???

- Értem. Boldog szülit!🥳Amúgy anya!
...
Ő itt Neymar a barátom.

Köszöntik egymást és kezet fognak Ney egy csomag bonbont hozott anyukámnak, a jó benyomás érdekében.

Anya: Annyira ismerős a Neved. Már biztos hallottam valahol.

- Anya! Ő a kedvenc focistám.

- Szóval te ilyen hires focista vagy mint Ronaldo meg ilyenek?- csodálkozik el anya.

Ney: Igen. Olyasmi. Nem vagyok olyan jó. De ismert a nevem.

- Értem. Na de menyünk be. Örülnek majd nektek! Amúgy a bátyád biztos ismeri. Hiszen ő nagy foci rajongó. Biztos el lesz ájulva. Bár látta az insta képed. De nem gondolta volna senki, hogy együtt is vagytok.

Amikor bemegyünk a család kedvesen aranyosan fogad ami elég meglepő. Gergő is ott volt. De már egy másik lányt karolgatott át, úgyhogy nincs para.
Neyt minden kedves rokonomnak bemutattam. Egész jól fogadták. Főleg bátyám.

- Te tényleg az a híres focista vagy????

- Igen én lennék.

- Nem gondoltam volna, hogy a húgom egy hires focistával tér haza a meccs után.
De ha már itt vagy nem csinálunk egy képet?

- Dehogynem! Csinálhatunk.

En: kérlek megtennéd, hogy nem fárasztod le?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


En: kérlek megtennéd, hogy nem fárasztod le?

Bátyám: Mi csak beszélgetünk. Nehogy már bajod legyen tőle.

- nem lesz bajom de ne faraszd le!

Amíg Ney és a bátyám nagyon jót beszélgettek, én megkerestem a tömegbe anya legjobb barátnőjét. Imádom azt a csajt.

Amikor meglát engem már integetett, hogy menjek oda.

- Szia! Hát te jol leléptél. Senki nem tudta hol vagy!

- De hiszen én csak elmentem Qatarba focit nézni.😄

- És közben haza hoztál egy focistát!😮

- Hát ez így alakult. A barátnőm akivel mentem ő is focistával jött haza. Ney legjobb barátjával.

- Értem hát nagyon komolyba nyomjátok!😂 De mi lesz a sulival ott hagyod?

- Nem maradok itt! Majd Párizsban elvégzek egy sulit. Vagy talán egyből saját vállalkozásba kezdek.

- Ha rám hallgatsz a sulit elvégzed bárhol is vagy!

Ney úgy tett ahogy én mondtam neki. A piát nem kívánta de pont a legdrágábbakbol kapott és nem volt szíve kiönteni, így nekem adta őket.

Az este történtekre nem nagyon emlékszem. Csak arra, hogy felhívtam Emet, hogy nála hogy alakulnak a dolgok. Akkor még épp hogy józan voltam. Másnap Ney elmesélt mindent...

Álom élet (Neymar Jr.)Where stories live. Discover now