📱: 8:00
Ney: jó reggelt! Ma egész este rád gondoltam.❤En: jó reggelt neked is! Édes vagy! Ma mit fogsz csinálni?
Ney: ma lesz a a mecs. Örülnék neki ha eljönnél.
En: meglátom, hogy lesz e időm. Mert lehet Emmel tartok egy csajos napot ma.
De ha ráérek minden kepp ott leszek.❤Ney: király❤
Ki megyek a konyhába ahol már csak Em van És épp a telefonját nyomkodja.
- Szia Em! Mizu?
- Hali. Semmi. Most ment el nem rég Kylian. Egész nap felkészülnek és Edzenek.
- Értem. Akkor áll még a csajszis nap?
- Persze, hogy áll. Egy teljes nap a fiúk nélkül. Végre kicsit ketten.
-Deee Em. Lehet egy kérésem, kérdésem?
- Persze mond.
- Szóval... ma lesz Ney mecse.
- Maja!!!
- könyörgöm Em! Eskü meghálálom!
- Na jó! De ahogy vége megyünk is. Nem lesz az h meg egyszer köszönök Neymarnak hanem megyünk és folytasuk a csajos napot.
Tényleg és hánykor lesz a mecs?- Oké rendben!!!! 17:00 az még nem késő utána eltudunk menni bármerre még. Csak Ney számít rám.
- Jó de cserébe beugrunk 10 percre Kylianhoz is!
- oké. Szóval akkor. 1. Hely ahova megyünk az egy kávézó utána megyünk plázázni. Az elveszi az egész napot úgyhogy utána indulhatunk Ney foci meccsére és utána Kyliant is meglátogatjuk egy röpke 10 percre. Majd nézünk a moziba valamit és este elmegyünk sétálgatni a városba.
Benne vagy?- tökéletes.
- Kávéztunk egyet majd a plázában vettünk egy csomó csomó új ruhát és mindent körbejártunk. Hamar eljött a mecs ideje is.
17:10
-Em! Nem érünk oda már igy is elkéstünk!
- Fuss tovább már mindjárt ott vagyunk!
- Soha nem érünk oda.
A futásbol sétálni kezdtem.
- Szedd össze magad! Ney számít rá, hogy ott leszel! Ne hagyd cserben.
- igazad van
Majd újra erőt vettem magamon és futni kezdtünk.
Oda értünk és nagyon siettünk, hogy leülhessünk a helyünkre.
Ney észre is vett engem. Amikor meglát integetni kezd.Nagyon szurkoltam nekik és Ney nagyon ügyes volt. Amikor gólt lőtt, egyből rám nézett majd táncolni kezdett. Rám mosolygott. Én olyan büszke voltam rá. Nagyon ügyes volt. Amikor a mérkőzésnek majdnem vége volt Em menni akart. Nem volt választásom mert eleve aranyos volt, hogy a barátnős napunkon eljött velem Ney meccsére.
18:30
Siettünk Kylianhoz mert Emnek már nagyon hiányzott.
Amikor már majdnem oda értünk ahol felkészülni szoktak a focisták. ( pár utcával volt lejebb mint a stadion) Kylian idegesen fut ki az ajtón. Em integet neki, Kylian hozzánk fut.
Nem köszönt. Egyből belevágott a mondandojába.- Ti nem láttátok a mérkőzés végét?
Em: Eljöttünk a végéről. De nyugi akkor a brazilok álltak nyerésre 5:0 ra. Biztos megnyerik.
- Ney súlyosan megsérült?
En: tessék??
- Siessetek mennünk kell.
Vissza mentünk a stadionhoz. Berohantunk egyből.
Kylian: már a mentőket is hívták.
Ney mellett ott állt pár ember. Ney csak feküdt azon az ágyon.
- Mi történt vele???
👤: sajnálom de ide nem jöhetnék be rajongók
- A barátnője vagyok! Mondják már el mi történt vele!
👤 Súlyosan eltalálta a ladba ami nagy sebességgel jött felé. A ladba eltalálta a légcsövét így nehézen veszi a levegőt és a levegő hiánya miatt elájult.
- És mit lehet csinálni, hogy rendbe jöjjön? Rendbe fog jönni ugye?
👤: igen rendbe fog jönni! Semmi baj nem lesz. Az orvosok rendbe fogják hozni.
- jézusom. Em. Ezt nem hiszem el. Mi lesz ha valmi baj lesz.
Em átölel.
- Ne aggódj azt mondták Semmi baj nem lesz.
Kylian: ki megy vele a mentővel?
- Majd én megyek. Ti menjetek haza és pihenjetek majd hívlak titeket, hogy mi van.
Em: utánad megyünk kocsival!
- rendben.
YOU ARE READING
Álom élet (Neymar Jr.)
RomanceEgy unalmas életű lány, barátnőjével egy hatalmas ötletet eszelt ki. Ez volt a lányok életük legjobb döntése. Megismerték életük nagy szerelmét, a foci által. De persze ez az egész nem ment olyan könnyen. A történet telle van drámával. Valyon kibírj...