Az este Ney hamar haza ment mert másnap meccse volt. Én mondtam hogy majd késöbb haza megyek, ne várjon meg. Folytattuk tovább de egy 2 óra múlva mikor már úgy voltunk vele, hogy vége a bulinak, ugy döntöttem haza megyek. Gyalog, részegen, világom nem tudva. Elbúcsúztam Emméktől majd elindultam. Nem tudtam merre megyek így inkább leültem a földre úgy éreztem ott kényelmesebb lesz. Elővettem telefonom majd Neyt próbáltam hívni de nem értem el. Így inkább újra felálltam és megpróbáltam haza találni. Egyszer csak belebotlok valakibe. Földre estem.
- Ne haragudj! Ugye jól vagy?
- Őszintén nem.
Nézek fel és látom, hogy megint egy hires focistába botlottam. Gavi. A spanyoloknál egyik legfiatalabb VB gól lövője.
De mi az istent keres Párizsban?
- gyere segítek felállni.
Nagyon nem nézel ki jól. Talán rosszul vagy?- Haza kellene találnom. De azt sem tudom hol vagyok.
(Elnevetem magam, hogy milyen szerencsétlen vagyok)- A közelben van a szálloda ahol szobát foglaltam. Ott meg tudsz pihenni és elmondod mi történt és hogy hova kell haza menj.
Gavi átkarolt és segített menni.
Miközben mentünk még mindig bennem volt a bulizhatnék igy az egyik klubb zenéére énekelni és táncolni kezdtem az utcán hatalmas jó kezdvel. Gavi elöször csak nevetett majd szint úgy tett mint én.
Gala- Freed from desire
Ezt a zenét bárhol bármikor felísmerem. Számomra ez a zene a foci himnusza.❤⚽️Hatalmas jókedvel táncolva, közben picit haladva, órdítva a dalt, mentünk Párizs hatalmas emberekkel teli utcáin.
Nagyon jó érzés volt és éreztem, hogy boldog vagyok. Végre boldog vagyok. De hiszen ezért jöttem el, hogy éljem az álmaim. Az akkori döntésem soha nem fogom megbánni. Örülök, hogy ilyen őrült ötleteim vannak.😄
- megérkeztünk. Szóval, Egyébként engem Gavinak hívnak. Téged?
- Maja.
- és hány éves vagy? Maja.
-18
- Én is. És hogy hogy itt vagy párizsban?
- Nem megyünk vissza ahhoz a szórakozó helyhez? Bulizni van kedvem.
- Hát oké. De elkísérlek.
Gavi elkészült.
-😳 Nem szabadna ilyet mondanom de nagyon helyes.Úgy voltam vele, hogy ha Gavi ilyen jól kicsípte magát akkor én miért mennék úgy mint egy csöves. Ezért megáltam útközben egy ruha boltnál ahol ezt a szépséget találtam.
-Tökéletes! mehetünk.
Mondom Gavinak hatalmas mosollyal az arcomon.
Gavi csak végig néz engem.- Nagyon jól áll ez a ruha.
...
Ez akkora őrültség. Nem is ismerjük egymást de együtt megyünk bulizni Párizsba mindössze 18 évesen.- Nem tudom hogy vagy vele de én imádok őrült lenni. És az én mottóm, hogy
CSAK EGYSZER ÉLÜNK!
elindultunk és az utca végéről lehetett hallani a hatalmas zenéket.
De mielött bementünk Gavinak meg kellett ígérnem, hogy nem iszom és mellette maradok mert nem akarja, hogy baj legyen. Úgy éreztem most a tánc és a buli Jobban érdekel mint az alkohol így megígértem neki.
Ahogy bementünk táncolni kezdtünk.
Amíg én jól éreztem magam Gavival, elfelejtettem, hogy Ney viszont engem vár.
Ney és Em telefon beszélgetése.
📱✅
- Szia Emi! Nem érem el Maját. Még nálatok van?
- Mi az hogy nem éred el? Innen már órák óta elment!
Azt mondta haza megy!- 1× hívott de nem vettem észre. Azóta semmi életjel. Talán baja esett?
- Ne aggódj! Megpróbálom én is hívni.
- Körülnézek a környéken hátha csak eltévedett és lemerült.
- Hívj ha tudsz valamit róla!
-mindenképp!
📱❌
Egy jó 3 óra után amikor már elfáradtunk Gavival elmentünk hozzá. Nagyon jó kedvünk volt Még buli után is. Amíg a szállodába nem értünk énekeltünk.
A szállodában 2 ágy volt egy szobában az egyiket megkaptam én a másikat pedig Gavi foglalta el.
Egész este nem tudtam aludni így amíg ő aludt én beszéltem hozzá. Elmeséltem neki a gyerek korom, régi szerelmi életem a legjobb barátnőmről Emről is meséltem és Neyről is. Hogyan ismertem meg és a többi. Majd amikor elmeséltem mindent én is fáradt lettem és elaludtam.
YOU ARE READING
Álom élet (Neymar Jr.)
RomanceEgy unalmas életű lány, barátnőjével egy hatalmas ötletet eszelt ki. Ez volt a lányok életük legjobb döntése. Megismerték életük nagy szerelmét, a foci által. De persze ez az egész nem ment olyan könnyen. A történet telle van drámával. Valyon kibírj...