Az én kabátom a széken volt. Csak reménykedtem, hogy nem néztek bele a zsebébe. Bár úgy tünt, hogy nem.
Amikor Ney elment a kabátom mellett, hogy leüljön a mellette lévő székre véletlen lelökte a kabátom. Majd kiesett a zsebéből a kis zacsi.
Egyből oda futottam. De már késő volt mindenki látta. Beleraktam a farmerzsebembe, előre miközben felvettem a kabátom a földről.Ney: Mi volt az?
- micsoda?
Em: Ami kiesett a kabátodból és a zsebedbe raktál.
- Csak öm... izé.
Ney odajön és kiakarja venni a zsebemből de én oda teszem a kezem és nem engedem.
Ney: Csak had nézzem meg miaz!
- Nem mert...
Kylian: mert?
Em közelebb lép felém.
Em: Maja! Mi az?
- csak fogamzásgátló
...
por.Em: Mi a pics@?
Kylian: Létezik olyan?
Ney: minek szedsz ilyeneket?
- Csak! Mert segíti megtartani az alakomat.
Em érezte, hogy kezd kínos lenni nekem a helyzet úgy hogy hála elterelte a témát.
Em: Na jó inkább együnk mielött teljesen kihül a kaja!
- Én benne vagyok.
A nagyon kínos beszélgetés után végre ettünk.
Majd picit beszélgettünk és haza mentünk.Otthon
Ney: szóval miért is szedsz te ilyeneket?
- hagyuk már ezt a témát. Nekem k□rvár@ kínos.
- Jó bocsi. Csak megkérdeztem. De mondjuk ez is arra utal, hogy együtt voltál Gavival tegnap este.
- Na ne idegesíts fel már megint! Egyáltalán nincs hozzá köze.
Amikor kitaláltam ezt a kis hazugságot nem gondoltam volna, hogy Ney így tulgondolja. Talán még ha az derült volna ki, hogy az fű akkor még mindig jobban jöttem volna ki.
- Soha nem szedtél ilyeneket! Akkor most hirtelen hogy hogy?
- Mert mondtam már, hogy tartani szeretném az alakomat.
- persze.
- Miért nem hiszel nekem? Mit csináljak, hogy el hidd azt, hogy Semmi nem volt.
- Írj rá Gavira! Vagy add a telefonod majd én írok neki és majd kiderül, hogy mi volt.
Én odaadtam a telefonom mert tudom hogy úgysem történt semmi szóval nem lesz baj.
📱
- Szia Gavi! Ne haragudj de nem emlékszem nagyon a tegnap estére. Nagyon részeg voltam. Mi is történt?- Nyugi semmi olyan. Csak te lefeküdtél az egyik ágyra én a másikra én aludni próbáltam és te elmesélted az egész életed.
- tényleg most már rémlik valami. Köszi.
- nincs mit.
Ney vissza adta a telefonom.
- megmondtam, hogy Semmi nem volt.
- Jó.
Odajön hozzám és megpuszil.
Ney:mit szólnál ha ma elmennénk jégkorizni?
YOU ARE READING
Álom élet (Neymar Jr.)
RomanceEgy unalmas életű lány, barátnőjével egy hatalmas ötletet eszelt ki. Ez volt a lányok életük legjobb döntése. Megismerték életük nagy szerelmét, a foci által. De persze ez az egész nem ment olyan könnyen. A történet telle van drámával. Valyon kibírj...