Emmel történtek:
Em és Kylian amikor megérkeztek, szűk családi kör várta őket. Em anyukája, apukája és 2 bátya. Nagyon örültek nekik.
Em anyuka: Sziasztok! Már hiányoztál.
Öleli meg Emet!
- Ő az a fiú akiről meséltél? Őt ismerted meg?
- Igen anya. Ő itt Kylian Mbappé!
Kylian: Nagyon örülök, hogy megismerhetem! - kezet fognak.
Em 2 bátya nagyon felmérik Kyliant a szemükkel. Mindig is féltették Emet. Főleg a fiúktól.
Bemennek a házba. Majd megvacsoráztak.
Em elmesélt mindent a családjának ami Qatarban történt.
A sztori vége felé megszakítottam telefonhívásommal a beszélgetést.
Megkérdeztem mi a Helyzet náluk, hogy fogadták Kyliant.
Majd amikor letettük a telefont már nagyon fáradtak voltak így elmentek aludni.
......1 héttel később.
Mi 1 hetet maradtunk Magyarországon. Utána már utaztunk is Braziliába Ney szüleihez. Nagyon vártam már, hiszen Ney kisfia ott nyaralt a nagyszüleinél egy kis időre úgyhogy végre a kis csöppséget is megismerhetem.❤
Neyel már az autóban ültünk amikor már nem sok perc volt vissza, hogy megérkezzünk. Brazília egy csodálatos hely. Annyira tetszett. Az a nyárias érzés annyira jó volt.
Amikor oda értünk nagyon izgultam, hogy mit fognak szólni hozzám Neymar szüleiAmikor Ney bekopogott, Ney anyukája nyitott ajtót. Eszméletlenül gyönyörű és kedves nő. Első látásra is. Egyből úgy kezelt mintha 100 éve ismerne. Bemutatkoztam és aranyosan megölelt. Majd bementünk és ott volt Ney apukája és nővére is. Nagyon kedvesek voltak. A nővére is megölelt amikor meglátott. Már csak a Ney kisfiát hiányoltam aki a konyhában rajzolgatott. Mi a nappaliban álltunk. Nem sokkal késöbb oda mentem a kisfiúhoz. Leültem a mellette lévő székre.
- Szia! Én Maja vagyok. Téged hogy hívnak?
- Az én nevem Davi Lucca.
- Nagyon szép neved van Davi.
És mit rajzolsz? Megmutatod nekem?Davi rám pillant és rám mosolyog.
- Nagyon szép vagy! Lehet ha ezzel végzem téged is lerajzollak.
- Nagyon édes vagy! Köszönöm!
- egyébként egy Dínót rajzolok. Nézd...
- Aszt a mindenit! Ez nagyon szuper! Nagyon ügyes vagy Davi!
- köszönöm😊
Ney közben mögénk jön és köszönti fiát.
- Szia Davi! Hogy vagy kicsim?
- Apa! Szia! - örömmel ugrik Ney nyakába.
Olyan aranyos volt ez az egész. Még egy picit be is könnyeztem.
- Látom megismerted Maját. Igaz milyen aranyos lány?
- Imádom.
...
Apa képzeld. Ez a rajzom után Maját szeretném lerajzolni.-tényleg? Ez kedves tőled.
Közben Mindenki bejön a konyhába mert ebéd idő van és igazából ebédre jöttünk. Nem alszunk itt mert Neynek vissza kell érnie a meccsére.
Ney anyukája: Látom szereted a gyerekeket! Biztos jó anya lesz belőled.
- igen szeretem őket!
Ney apukája: és hány éves is vagy kedves?
- Még csak 18.
- 18???? Néz rám mindenki.
- Te akkor még borzalmasan fiatal vagy. Még elötted az élet. Ney pedig lassan a B oldalt kezdi.
Ney: Apa! Nem a kor számít!
- persze ti tudjátok. Ha szeretitek egymást nekem mindegy. De az unokámat ne hanyagold el.
Én: nem engedem neki.
Megebédeltünk majd egy jó beszélgetés után, elbúcsúztunk. Majd kocsiba szálltunk és indítunk Párizsba. Út közben felhívtam Emet akinek elmeséltem mindent. Nem rég mentek ők is Párizsba. Most sokat utazunk mindannyian. De nem sokára újra együtt lehetünk egy picit négyen.
YOU ARE READING
Álom élet (Neymar Jr.)
RomanceEgy unalmas életű lány, barátnőjével egy hatalmas ötletet eszelt ki. Ez volt a lányok életük legjobb döntése. Megismerték életük nagy szerelmét, a foci által. De persze ez az egész nem ment olyan könnyen. A történet telle van drámával. Valyon kibírj...