Másnap 6:30
Még mindenki alszik csak én ülök a konyhában Ney egyik hatalmas pólójában. A telefonom nyomkodom egy pohár reggeli vodka társaságában.
(Kell az ébredéshez.)
Egyszer csak annyit hallok valaki kopog az ajtón.
Odamegyek és kinyitom mielött mindenki felkel.🚪
👩🏻: Jó reggelt! Hol van Ney?- Még alszik. Úgyhogy légyszi csendesebben.
👩🏻: A fiamért jöttem.
- De már terveztünk mára programot.
👩🏻: Csak most tudtam érte jönni úgyhogy megköszönném ha beengednél és elvihetném.
Tolakodik át rajtam.
👩🏻: NEY! DAVI! ÉBRESZTŐ!
HAHÓ KELJETEK KI AZ ÁGYBOL.- hogy lehet ekkora picsa?
Davi: anya? Ugye még nem megyünk.
👩🏻: De igen szívem. Már megyünk.
Ney: Te mi az istent keresel itt? Azt hittem késő délután jössz.
👩🏻: most értem rá.
Úgyhogy mi megyünk is. Davi pakolj össze.Ney: Nem lehetsz ennyire ilyen. Alig láttam 1 napot a fiamat.
Nem rég sírtál, hogy miért nem látogatóm.👩🏻: 1 éve nem láttad a fiad nem most kellene a jó apát játszanod.
- örülj annak, hogy rájött, hogy fontos neki a fia! És amúgy 2 en voltatok benne, hogy megcsináljátok úgyhogy nem csak a tiéd.
👩🏻: Te ne szólj bele semmi közöd hozzá!
Davi: itt vagyok anya.
A nő megfogta Davit és már mentek is. Még csak elbúcsúzni sem engedte. Én és Ney csak álltunk. Nem nagyon tudtunk mit csinálni.
Ney: hogy lehet valaki ilyen kegyetlen?
Nem mondok semmit mert nem nagyon tudom, hogy ebben a helyzetben mit kellene így inkább átölelem Neyt.
- Ma csináljunk valami nagyon jót ketten.
Mit szólsz?- mire gondolsz?
Néz rám a pervez mosolyával.
- Nem arra!
Ütöm meg egy picit a vállát. Úgyis itt a karácsony. Díszítsünk.- hát nem is tudom. Semmi kedvem.
- akkor mit szeretnél csinálni?
Néz rám megint úgy.
- hm. Na jó mit szólnál ha ma főznénk egy finomat és utána elmennénk pár baba cuccot venni Emméknek. Ajándékba.
- Benne vagyok. De Én is kérek egy ajándékot tőled.
- Még átgondolom.
Puszilom meg és húzom tovább az agyát.
Összedobtunk táncolás és éneklés közben egy kis sült húst szték burgonyával.
Miután megettük elkészülődtünk, és elmentünk a baba boltba ahol találtunk egy nagyon aranyos cuccot. Ahogy megvettük vittük is Emmékhez.Em és Kylian nagyon örült az ajándéknak.
Em: ez nagyon édes. Köszönjük szépen.
- Szívesen.
❤Nem sokkal késöbb haza mentünk és én elkezdtem pakolni a holnapi melómhoz. Kicsit izgultam miatta.
Olyan hamar eltelt ez a nap, hogy Neyel gyors lezuhanyoztunk és ágybabujtunk. Néztünk egy filmet és Ney megkapta az ajándékát.
YOU ARE READING
Álom élet (Neymar Jr.)
RomanceEgy unalmas életű lány, barátnőjével egy hatalmas ötletet eszelt ki. Ez volt a lányok életük legjobb döntése. Megismerték életük nagy szerelmét, a foci által. De persze ez az egész nem ment olyan könnyen. A történet telle van drámával. Valyon kibírj...