Éjfél tájt haza indultunk. Davi mar velünk jött haza. Nálunk is van külön egy szép nagy szobája. Elvittem zuhanyozni és el is aludt. Én és Ney még a nappaliban voltunk. Beszélgettünk és közben filmet néztünk.
- Ney! Tudod én arra gondoltam, mivel hogy nagyon szeretek énekelni és dalokat írni... a munka mellett elkezdhetnék zenéket kiadni.- ez egy jó ötlet de a gyerekek mellett ez nem lesz nehéz?
- Csak szabad időmben csinálnám.
- Egy anyának már nincs annyi szabad ideje.
- Akkor... elvetetem a babát. Ez az utolso hónap amiben még eltudom. Kockázatos, de eltudom.
- te ezt tényleg megtennéd???
(Emeli fel a hangját Ney)- Nem tudom. Úgy érzem még nem állok arra készen, hogy saját gyerekem legyen.
Ney feláll és utó gondolatnak ennyit mond: - jól gondold át!
Majd elsétál.Másnap reggel mikor felébredek
Ney már nincs mellettem. Gondolom ma edzése van azért ment el. De amikor megyek Davit felébreszteni ő már nincs a szobájában.
Kicsit megijedtem így egyből hívtam Neyt...📱- Amor❤️🔥
- Szia Ney! Hol vagytok?? Es miért nem szóltatok??
- Szia csak eljöttünk vásárolni. Nem szerettünk volna felébreszteni.
- Azért egy üzenetet irhattál volna.
- igazad van. Ne haragudj majd érkezünk.
- reggeliztetek?
- igen. Vettünk reggelit.
- Akkor jó. Szerintem én elugrok Emhez ma.
- jolvan. Majd még hívlak. Vigyazz magadra!!!
- oké.
Amikor leraktam a telefont rohantam is Emhez. Valakivel megkell beszéljem azt a dolgot amit tegnap Neynek mondtam.
-Szia Em!
-Szia! Gyere be. De örülök neked. Hogy vagy?
- voltam már jobban is. Az esküvő? Milyen volt?
- én és a pici kicsit elöbb haza jöttünk. kyly pedig még ott maradt a fiukkal.
- tenyleg ők most hol vannak?
- apa fia program. Ha neked is megszületik a kis Nadine akkor majd te is csinálhatsz vele anya lánya programot. Nincs annal jobb érzés.
- Nos hát igen...
- Ez mi volt? Ugye nincs baj???
- Elszeretném vetetni. Ugy érzem nem állok készen rá, hogy anya legyek.
- Mii?? Te normális vagy? Dehogy veteted el! Bele gondoltál egyáltalán??
Ney mit szólna hozzá? Vagy mi lesz ha elveteted és utána már nem lehet gyereked! Miért csinálod ezt?- Em én ugy érzem, hogy fiatal vagyok még.
- De Maja! Ott van Neymar bele gondoltál, hogy ő mit érezne? Miért mindig csak magaddal törődsz? Régebben a pia, drog miatt. Egy percig se gondoltál abba bele, hogy mi lenne például velem ha elveszítenélek. Nagyon önző vagy!
- elsem hiszem, hogy ezt a legjobb barátnőm szájából hallom. Azért vagyok önző mert gondolok magamra is?
- Neem! Te csak magadra gondolsz! Es ezért vagyok a legjobb baratnőd, hogy figyelmesztesselek arra, hogy èppen mikor cseszed el az èleted.
...
De amugy ott van Davi is. Őt is te neveled.- Davi más.
- Jó mindegy. Azt csinálsz amit akarsz. De ha megbánod jusson eszedbe a szavam.
- jó. De ha nem haragszol mennem kell.
Az automba ültem és egyből egy italboltba vettem az irányt.
Vettem egy pár üveggel és még a kedvenc dileremmel is talalkoztam. Egy kis füvet vásároltam. Ezt a napot átadom a drognak és a piának. Nem érdekel mi lesz másnap. Mielött haza mentem volna az automban bevettem és megittam mindent. Onanntol csak annyira emlékszem, hogy otthon vagyok. Ney csak annyit mond, hogy ne aggodjak semmi baj nem lesz.
Majd a korházban ébredtem.- hol vagyok?
Ney: végre felébredtél.
(Ugrik fel a székből és fogja meg a kezem)
Szólok egy orvosnak.- várj! Mi törtent?
- Majd elmesélem de borzalmasan haragszom rád.
Amikor bejött az orvos megvizsgált majd kérdezett.
👨🏼⚕️: miért fogyasztott kábítószert talán függő?
- nem nem vagyok függő. Csak az életem nehéz időszakaiban jól jön.
👨🏼⚕️: De hiszen maga gyereket várt nem?
- még most is várok.
👨🏼⚕️: Sajnalom! De már nem vár. Sajnos amikor kábítószer és alkohol hatása alatt volt és autóba ült maga karambolozott. A másik auto csak megsérült. Az utasok kevés sérüléssel megúszták, de magának a gyermeke életébe került.
Ledöbbenve néztem az orvost. Majd Neyre néztem akinek szeméből könnyek potyogtak én is bekönnyeztem.
Miután az orvos kiment, Ney csak az ablakon nézett ki.
- Davi hol van?
Ney: Em és Kylian vigyáznak rá. Megviselte az az állapot amiben téged látott.
- annyira sajnálom. Megint mindent elcsesztem.
Ney: Te mindig keresed a bajt. De akit én megismertem még velem is vigyázott. Talán én tettelek ilyenné?
-Nem! Ne magad hibáztasd! Csak én vagyok egy nagy barom. Emnek igaza volt mindig csak magamra gondolok...
3 honappal késöbb..
Elkezdődött az ősz ami azt jelenti, hogy Neynek egyfolytában meccsei lesznek. Még mindig alig tudom feldolgozni ami történt. Ney már egyáltalán nem haragszik rám és Davi is elfelejtette. De én nem tudom magamnak megbocsátani.
Holnap indulunk Magyarországra jönnek velünk Emék is. Mi egy két hónapot maradunk. Ney a meccsei miatt sokat fog utazni ide-oda. Mert a meccsei miatt ugy tudtuk megoldani, hogy egy hetet itt egy hetet ott.
Addig pedig én vigyázok Davira. Mindent megteszek, hogy most az egyszer ne rontsam el.
YOU ARE READING
Álom élet (Neymar Jr.)
RomanceEgy unalmas életű lány, barátnőjével egy hatalmas ötletet eszelt ki. Ez volt a lányok életük legjobb döntése. Megismerték életük nagy szerelmét, a foci által. De persze ez az egész nem ment olyan könnyen. A történet telle van drámával. Valyon kibírj...