Lakodalom van a mi utcánkba🥳🥳

267 14 4
                                    

4 hónappal késöbb...

Em: Melyik ruha legyen? Mindegyik nagyon tetszik!!!!

- Én a habos babost mondanám, de te sosem hallgatsz rám!🙄

Em: De nem kell habos babos! Elesek benne. Most gondolj bele megyek az oltár felé mosolyogva, mindenki engem néz én meg orra bukók.

- A szépségért meg kell szenvedni!

Igen! Épp az esküvőre készülünk. Em és Kylian össze házasodik.🤵🏽👰🏼 Annyira jó lesz! Koszorús lány leszek... 6 hónaposan, egy kis csajszival a pocakomban... De azt mondták így lesz tökéletes.
A  kis Matteo pedig olyan kis csinos lesz.😍 Talán jobban izgulok én mint Emmék.

Em és én épp a tökéletes menyasszonyi és koszorús lány ruhát keressük. Az enyém már megvan. Már csak Em ruháját keressük.( Legalább 3 órája.)

Én oldalra pillantok és meglátom a tökéletes ruhát.

-Em! Nézz oda!👉🏻

-uristen! Ez gyönyörű!

- Azonnal próbáld fel! Kíváncsi vagyok hogy áll!

Em felpróbálja.

- kész vagy már?

- Egy pillanat....
Késsz... na? Milyen?

- Tökéletes!😮

Amikor kiválasztottuk a ruhát én haza mentem. Már fáradt voltam nagyon. Egész este a díszeket terveztem. Amit délelött meg is valósítottam. Kibéreltünk egy helyet és a családjaink is ide utaznak párizsba az esküvőre.

Azt szeretném, hogy minden tökéletes legyen és ez legyen Em egyik legszebb napja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Azt szeretném, hogy minden tökéletes legyen és ez legyen Em egyik legszebb napja.❤

Amikor haza értem Ney hatalmas mosollyal fogadott.

Ney: Amor! De örülök neked! Hogy ment a ruha vásárlás?

- Nagyon jól! Megtaláltuk a tökéletes  menyasszonyi és a koszorúslány ruhát.

Ney: Ennek örülök! Ugye megmutatod majd a ruhát. Nagyon kíváncsi vagyok.

- Persze! Majd az esküvőn meglátod!

Ney: Gonosz vagy! Miért nem láthatom előbb.

- Legyen meglepi.😊

Ney: és hogy van a kislányom?

- Egész jól. Máma megint mocorgott egész nap.

Ney: Már nagyon várom, hogy megszülessen.

- Hát még én. Kezd nehéz lenni.

Ney: szegénykém.❤

Az esküvő napja:

Annyira izgulok. Alig tudtam aludni. Annyira jó lesz. Végre összejön mindenki erre az esküvőre. Rengeteg embert hívtak meg.

Álom élet (Neymar Jr.)Where stories live. Discover now