A Brazil csapat🇧🇷

332 13 5
                                    

1 héttel késöbb:

Davinak haza kellett mennie Braziliába. Én dolgoztam amíg Ney várta, hogy az exe jöjjön Daviért.

Amíg az asztalokról szedtem le a tányérokat egyfolytában a telefonomat lestem. Vártam, hogy Ney írjon valamit. Őszintén ideges voltam, hogy nem írt.
Ügyetlenségembe bele botlok Gaviba. A tálakat mind leejtem és egyből a földre nyúlok értük, hogy mencsem ami még menthető.

Gavi: Nem figyelsz Maja? Mi van veled?

- Bocsánat. Ideges vagyok egy picit.

Vágom el a kezem a tányér egyik széttört darabjával.

- Baszki!

Gavi: inkább hagyd! Össze szedem! De ne menekülj! Ha végeztem beszélünk!

- Jó! Felveszem a rendeléseket addig.

Ellépek a kis papírommal és tollammal a kezemben Gavit ott hagyva. Neymaron jár az eszem és azon a nőn...

- Jó napot! Eldöntötték mit kérnek?

Nem nézek oda majd amikor kimondtam mondatom akkor látom kik ülnek előttem.
...
A brazil csapatból pár játékos.

Köztük: Paquetá, Vini, Antony és Richarlison.

Paquetá: Csak nem te vagy az Maja!

- Fiuk! Hát ti?

Antony: Neymar hívott meg minket ma egy buliba aztán eljöttünk.

- buli?

Antony: Ez olyan haveros este lesz. Nyugi nem engedjuk, hogy lányokra nézzen!

- Hát ajánlom is.

Vini: Te nem jösz el Maja?

Richarlison: Ez az este lányok nélkül lesz.

Antony: szavazzunk!
Ki szeretné, hogy Maja jöjjön?

Mindenki feltette a kezét Richarlisonon kívül.

Vini: Ha Ney veled van akkor is mi leszavaztunk úgyhogy Maja jönnöd kell!

-Ezerörömmel! De akkor mondjátok mit kértek.

Felsorolták én leírtam és bevittem a konyhára. Gavi már az ajtóba várt engem.

Gavi: Szóval? Akkor mi a baj? Miért vagy ideges?

- igazából már semmi.

Gavi: De mi volt a baj? Legjobb barátod vagyok! El kell mondanod!

- Csak Ney miatt aggódtam.

- de miért?

- Mert az a nő ma viszi haza Davit és teljesen rá van állva Neyre és sokkal szebb nálam és félek.

könnyes szemekkel ránézek Gavira és síró hangal beszélek hozzá.
Gavi csak megölel.

- Ettől te ne félj! Ha nem téged szeretne nem lenne veled. Az a Nő meg próbálkozhat ha egyszer hiába.

-igazd van.
Törlöm le könnyeimet.

- Folytassuk a munkát mert mérges lesz a főnök.

Amikor haza értem annyit látok, hogy Davi a szobában játszik míg a konyhából hatalmas női nevetés hallatszodik ki. Beljebb megyek megnézni mi folyik ott.
Ney és az a nő egy bor mellett élvezték egymás társaságát az asztalnál.

- Sziasztok!

Ney: Szia szívem! Miújság?

- Semmi.
Megyek a hűtőhöz egy jól megérdemelt hideg vodkáért.
Miközben telefonom bámulom mert Antonyval beszélem meg a Ma estét.

📱
Antony: Neymar tudja, hogy jössz?

- Dehogy Tudja. Talán egyedül megyek. Aztán majd meglepődik ha ott talál.

- te tudod de ha nem akarsz lemaradni az olcsó piáról a buli elején akkor siess mert már 21:50 van.

- Világért sem hagynám ki az ingyen piát.

📱❌

Ney: Szívem nem megbeszéltük, hogy kicsit vissza veszel a piából?

- Az életértelméből sosem elég!

Miközben ezt a mondatot közlöm Neyel a szoba felé veszem az irányt.
Egy olyan ruhát kell keressek ami után mindenki megfordul. A ma esti bulin. Ezt most vissza adom Neynek.

Tökéletes

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Tökéletes. Amíg Ney jól elvolt a nő társaságával addig én kimentem a házból, beszálltam az autóba és elindultam.

A szórakozó helynél már ott vártak a srácok. Elképesztő hogy kicsípték magukat. Ahogy elnézem Richarlison nem bánja már, hogy eljöttem elég jól végig nézett. Bementünk majd kortyolgatni kezdtem az 1. Italom a klubban. Paquetá csatlakozik hozzám majd beszélgetni kezdek vele.

- Jól vissza fogod magad a piával Paquetá.

- Sose bírtam annyira a piát. De ahogy elnézem te nagyon szereted.

- A szeretet kifejezés kevés arra az érzésre amit én érzek az üveg alkoholok iránt. Amúgy igaz a hír?
...
Apa lettél?

- igen! Megszületett a kisfiam lassan 1 hónapja..

- Szívből gratulálok!

Ölelem meg Paquetát, amikor valaki megszólal a hátam mögött.

- Maja? Te mit keresel itt és miért ölelgeted a haveromat?

- Ney? Én csak gratuláltam neki.

- Azt lehet egy kézfogással is. Na de mit keresel itt?

- Eljöttem amig te a volt barátnőddel nevetgéltél.

- Hát jolvan.

Ney hátat fordít nekem és a táncolókhoz veszi az irányt. Paquetá pedig csatlakozik hozzá. Úgy éreztem egyedül vagyok így mint mindig csak a szép üvegpohárra számíthattam, ami olcsó piával volt majdnem telle.

Richarlison: Nem táncolunk?

- Abból a múltkor se jöttem ki jól. Hiszen szépen ott hagytál.

- Ne haragudj. De szóltam Emnek, hogy jöjjön érted. Földig ittad magad.

-uhum.

- Szóval akkor jössz?

Nézek rá nem akarok menni táncolni tekintettel.

Rich: - Neymar is megtalálta a tánc partnerét.

Mutat Neyre a tömegből aki épp egy gyönyörű lánnyal táncolt.

-Na jó! Menyünk!

Álom élet (Neymar Jr.)Where stories live. Discover now