8:30
Reggel amikor kinyitom a szemem, arra ébredtem, hogy Gavi kejteget.
- Jó reggelt. Végre felébredtél. Nem akartalak volna felébreszteni de a telefonod egyfolytában csipog szerintem aggódnak érted.
- ó basszus!
Pattanok ki az ágyból. A telefonom felé rohanva.
📱
Ney:
28 nem fogadott hívás
35 új üzenetEm:
30 nem fogadott hívás
10 új üzenetNey: új üzenet: 8:31
Nem tudom hol vagy! Hiányzol és nagyon aggódom! Kérlek írj vagy hívj vissza! Egész este téged kerestelek. Ma nem megyek a meccsre. Amíg nem tudom, hogy hol vagy nem megyek sehova! Gyere haza!!
- Gavi nagyon köszönöm, hogy segítettél és nem hagytad, hogy az utcán aludjak részegen. De nekem mennem kell!
- rendben! Megadom a számom ha haza értél légyszi írj, hogy jól vagy e! És ha bármi baj van hívj!
Haza találsz?-Igen a telefonom majd haza vezet. Mégegyszer köszönök mindent!
Elindulok és futó léptekkel megyek arra amerre a telefonom parancsol.
Szerencsére haza vezetett!Csengetek.
Ney nyit ajtót.
Nyakába ugrok és bocsánatot kérek.- Nagyon sajnálom! Nem akartalak megilyeszteni!
- Mi történt veled? Hol voltál?
- Részeg voltam és nem találtam haza. De egy srác akit én már ismertem. De ő nem ismert engem kedves volt és segített.
- srác? Milyen srác?
- Gavi.
- A spanyol focista?
-igen!
- Mit keres ő párizsban?
De mindegy nem érdekel. Te jól vagy?- igen jól vagyok! Semmi bajom és nagyon sajnálom!
Ney szorosan magához ölel. Soha többé nem ihatsz és soha nem maradhatsz egyedül amíg nem ismered a környéket! Érted?
- Értem.
- Hívd fel Emet, hogy jól vagy!
Nagyon aggódott érted!- rendben.
📱
- Maja? Te hol vagy?? Haza értél már? Hol voltál???- Ne haragudj! Eltévedtem. De már itthon vagyok.
- A frászt rám hoztad már megint! Komolyan téged nem lehet egyedül hagyni! De a telefont miért nem vetted fel???
Vagy 100× hívtalak!- Le voltam némítva. Ne haragudj!
- Soha többé ne legyen ilyen! Érted?
- Igen! Bocsánat!
- Máma várlak ha van kedved. Ney kísérjen el!!!
- Jó jó. De mennem kell puszi.
- Vigyázz magadra! Puszi
Mivel Gavinak megígértem, hogy írok ha haza értem így írtam neki.
📱
- Szia Gavi! Épségben haza értem.- Szia! Rendben örülök! Vigyázz magadra és ne kószálj este egyedül! Főleg ne részegen!
- Jó jó!😄 hatalmas szerencsém volt, hogy te találtál rám!
YOU ARE READING
Álom élet (Neymar Jr.)
RomanceEgy unalmas életű lány, barátnőjével egy hatalmas ötletet eszelt ki. Ez volt a lányok életük legjobb döntése. Megismerték életük nagy szerelmét, a foci által. De persze ez az egész nem ment olyan könnyen. A történet telle van drámával. Valyon kibírj...