Szerelem város Párizs😍🏙

452 11 0
                                    

Megérkeztünk és Ney háza elképesztően csodálatos kívül és belül is. Ney körbe vezetett lepakoltam majd beszélgetni kezdtünk.

Ney: Te láttad már az Eiffel tornyot?

- Nem. Még nem láttam.

- tényleg nem?

Rázom meg fejem, hogy tényleg nem.

- Akkor most azonnal megyünk és megnézzük kezd sötétedni, úgyhogy gyönyörű lesz.

- Ez egy nagyon jó ötlet. De most irt Em, hogy még ma ha tudunk ugorjunk be hozzájuk. Beszélni akarnak velünk.

- Majd az Eiffel torony után.

- hát rendben!

Én gyors átöltöztem fogtam egy táskát és indulhattunk is. Azt beszéltük meg, hogy miután vége Neyel az esti programunknak, beugrunk Emmhez és Kylianhoz.

Autóval mentünk mert este már kezdett lehülni a levegő. Rólam tudni illik, hogy gyűlölöm a hideget így nem volt nagy kedvem de Ney olyan lelkes volt igy inkább nem szóltam neki.

 Rólam tudni illik, hogy gyűlölöm a hideget így nem volt nagy kedvem de Ney olyan lelkes volt igy inkább nem szóltam neki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nem is bántam meg, hogy nem szóltam. Mert ez nagyon csodálatos volt. Hatalmas élmény főleg, hogy Neyel ott sétálgattunk a toronynál kézen fogva. Borzalmasan fáztam viszont ez a pillanat mindent megért.❤

A pillanatot egy telefon hívás szakította meg. Felvettem. Em volt az.

📱🔊✅

- Szióóóka! Mizu? Mikor jöttök?

- Szia Em! Nem sokára. De amúgy nyugtass meg, hogy van piátok mert ma nagyon ivós kedvemben vagyok.

- Ez csak természetes, hogy van úgyhogy siessetek!

- Sietünk mert a pia úgy is felmelegít itt kint pedig megfagyok.

- Akkor siess melegedni!😂

- Jolvan addig is puszi😗

- Puszi😙

📱❌

Ney: Gondolom Emi volt az, hogy hol vagyunk.

- igen ő volt. Üzeni hogy siessünk.

- Akkor induljunk lassan mielőtt azt hiszik elvesztünk.

- rendben.

Amikor oda értünk 2 en álltak előttünk az ajtóban. Em egyből a nyakamba ugrott amíg Kylian és Neymar pacsiztak. Emmnek az arcán hatalmas mosoly áll. Talán ekkorát még életembe nem láttam rajta.

Em: gyertek be, foglaljatok helyet a nappaliban. Maja az asztalon van pia, ne mindjárt üsd ki magad.

- Jó jó.😂 dobj valami erőset.
Viccelődöm Emmel

Helyet foglalunk mind a kanapén.

Em: Na és meséljetek milyen Brazília?

- Nagyon gyönyörű hely. Igaz még csak 1 napot se maradtunk de nagyon tetszett amit láttam.

Ney: És a szüleim is nagyon megkedvelték Maját!

Kylian: Ennek nagyon örülök. És az Eiffel torony? Hogy tetszett? az előbb voltatok ott igaz?

- igen! Az is nagyon nagyon szép volt.

Ney: és veletek miújság? Gondolom ti sem unatkoztatok.

Kylian és Em egymásra néznek majd mosolyognak.

Em: Hát -öm igen.

Kezdek furcsán nézni rájuk mert tudom hogy valamit elakarnak mondani.

- Miért vigyorogtok mint a tejbetök? Valami hülyeséget csináltatok igaz?

Kylian: Hát ez nem éppen hülyeség. De hu Emi! Inkább mond te! Te drámaiasabb vagy!

Em: Hát jolvan. Szóval. Van egy kis bejelenteni valonk.
Szóval...

Em a mondandója közben elővesz egy borítékot és a kezembe adja.
Amit én kibontok és Ney kíváncsian figyeli, hogy mi van benne.
Óvatosan kiveszem a borítékban lévő fényképet...

Ney és én egymásra nézünk csodálkozó tekintettel.

- Em! Ez egy...

Em: Gyereket várok!!!!🥳

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Em: Gyereket várok!!!!🥳

Ney: Mi a...

Táltott szájjal nézek rájuk.

- És mégis mióta????

Em: 1 és fél hete.

- Azt a mindenit.

Kylian: és még valami. Azt szeretnénk ha ti lennétek a kereszt szülei.

- Tényleg?

Em: igen! Kereszt anya leszel!

Állunk fel és ugrunk egymás nyakába. Ney még mindig nem tudta feldolgozni a dolgokat. De hiszen még én is alig hittem el az egészet.

- Ezt akkor meg kell ünnepelni egy jó kis bulival!

Em: igen. De Én már nem ihatok tudod.

- Semmi gond. Megiszom a te részed is.

Az este hátra lévő részében buliztunk egy nagyot. Ez a hír feldobta az estém!❤

Álom élet (Neymar Jr.)Where stories live. Discover now