נקודת מבט מתאו:
התעוררתי וגופה הקטן חיבק את גופי בעדינות, היא ישנה בתוך זרועותיי, השיער החום והבהיר שלה נפרס על כל אורך פנייה, הסטתי פיסת שיער שהייתה על פנייה למאחורי אוזנה, לעזאל היא יפיפייה גם שהיא ישנה.
שמיכת פוך לבנה וגדולה כיסתה את גופנו הערום, עבר טיפה יותר משבוע וחצי אחרי שאני ואלן שכבנו, מחר הטיסה שלנו חזרה לניו-יורק.
השמש חדרה לחדר הגדול דרך הווילונות הלבנים והארוכים שהיו על כל אורך החלונות, החדר היה מואר כולו, יצאתי בזהירות ובשקט מזרועותייה ושמתי מעליי את הבוקסר ולאחר מכן את המכנס.
אני ואלן הספקנו לשכב שוב ושוב ושוב ולעזאל היא פאקינג מושלמת, כל סנטימטר בגוף שלה יפיפייה, כולה יפיפייה, מושלמת מידי מכדי להיות אמיתית. היא מלאכית שנשלחה אליי.
פתחתי בשקט את דלת החדר וסגרתי אחריי כשאני מנסה כמה שפחות להרעיש כדי לא להעיר אותה, ירדתי לקומת קרקע והלכתי לאמבטיה, עשיתי את ארגוני הבוקר שלי והלכתי למטבח.
פתחתי את המקרר השחור והגדול שהיה בפינה שבמטבח הענקי והוצאתי ירקות, התחלתי להכין סלט וחביתות, הכנסתי לחם שום לתוך התנור, החלטתי להכין ארוחת בוקר יותר בריאה, לא ממש ידעתי מה אלן אוכלת ואם היא אוכלת כמו שצריך אבל זה הולך להשתנות.
"ריח טוב." שמעתי את קולה הצרוד של אלן אומר כשהיא נכנסת למטבח, היא לבשה חולצה מכופתרת לבנה שלי שהייתה ענקית עליה בכמה מידות ולעזאל היא נראת פאקינג טוב.
"בוקר טוב לך." אמרתי תוך כדי שאני מבשל את הארוחה, "לא ידעתי שאתה יודע לבשל." היא אמרה כשיש חיוך קטן על פניה, "את לא יודעת עוד הרבה דברים עליי." השבתי לדברייה כשאני חושף חיוך מממזרי.
"שבי ותאכלי." אמרתי לה בקול רגוע כשהגשתי לה את הצלחת שלה, שמתי לה חביטה עם לחם שום וסלט, היא ישבה והתחילה לאכול את האוכל.
התיישבתי לידה ואכלתי גם אני, הסתכלתי עליה והיא נראתה כמו אלילה, לא מהיקום הזה, יופי שלא קיים אצל אף אחת אחרת. היא שייכת לי וככה זה פאקינג ישאר.
.......
נקישת עקב על הרצפה הקרה משכה את צומת ליבי אליה, היא ירדה במדרגות כאשר היא לבושה כמו מלאכית.
היא לבשה שמלה לבנה כשבחלק העליון יש קשירה מיוחדת ומתחת לאזור החזה יש מחשוף קטן של משולש, השמלה הגיעה עד לפני ברכיה, היא הייתה באורך קצר.
נעלייה היו לבנות ותואמות לשמלה שהיא לבשה, שיערה היה מסולסל וישב על גבה בצורה שהחמיאה לה, עיינה הכחולות בלטו תחת האיילינר שהיה על עיינה.
היא שמה מעל השמלה שלה גקט בצבע שמנת, היא נראת מושלם. מידי.
אני חושב שאני אצטרך להוריד כמה ראשים של אנשים הערב...
YOU ARE READING
נסיכת האופל
Storie d'amoreמי היה מתאר לעצמו שאלן גייסון, הבת של הקאפו של המאפיה שבניו-יורק והאישה החזקה והעוצמתית ביותר ברחבי ניו יורק תצליח למשוך את צומת הלב של הקאפו הקר של איטליה? אלן גייסון, הבת של הקאפו הגדול של המאפיה שבניו-יורק, היא אישה חזקה, עוצמתית, אכזרית, מאיימת...