נקודת מבט מתאו:
*לאחר שחטפו את אלן*
לקחתי צעד לעברו, מרגיש את הנשימות הכבדות שלו ואת הפחד שיש בו, הרמתי לעברו את הסכין והוא השתתק בפחד.
"איפה היא פאקינג נמצאת?" שאלתי באכזריות, חיוך ענק נפרש על שפתיי, לקחתי את הסכין החדה ביותר שהייתה לי והתחלתי לשרוט את גופו עם הלהב החדה כשהוא נאבק בכאב רב.
הוא המשיך לשתוק, לא פתח את פיו לשנייה אחת. "פאקינג תענה על השאלות שאני שואל, אני לא אוהב לחזור על עצמי פעמיים." הרמתי את קולי שהיה אפל ומאיים, שרפתי עם עייני את כולם, הרוסים המזויינים הצליחו להוציא ממני את הצד האפל והחולני שלי.
הנחתי את הסכין על פניו של החייל והתחלתי לשוטט אותה לכיוון הלסת, משם ירדתי אל הצוואר המשכתי להוריד את הסכין לכיוון בית החזה שלו שעלה וירד במהירות, עצרתי את הסכין במרכז בטנו ונעצתי את הסכין באיטיות רבה בבטנו, חותך את הבשר שלו.
עיני לא הביעו שום רגש או חרטה, הדם זלג אל הרצפה, ריחו המתכתי של דמו איפף את אפי, שיספתי את בטנו, הדם שהשפריץ עליי ועל בגדיי.
אבי רצה שאהיה מפלצת, וזה עבד לו, אני מפלצת, אין בי את הדבר הזה שנקרא רגשות, אין לי רגשות, אין לי חמלה או רחמים כלפיי אף אחד, הייתי ריקני, כמו שהוא רצה.
מרוב העצבים שמתחוללים בגופי אני לא מצליח לעצור את עצמי, פעלתי מתוך הכעס, לא ראיתי כלום בעייני חוץ מהזעם.
"פאקינג תתחיל לדבר." אני נוהם בטון מסוכן, ידי מתכווצות לאגרופים ותוך שנייה מצאתי את עצמי עליו וחובט בו באכזריות שמתאימה לי.
אני מרגיש את גופי משתגע מבפנים, כל גופי צורח, הרגשתי את הזעם מגיע לגופי בשניות, איבדתי את השפיות שלי, איבדתי שליטה על עצמי.
"מתאו, ככה הוא לא יחייה, תרגיע." ליאו נכנס למחסן ואמר, "פאקינג תסתום תפה." נהמתי עליו, לא היה לי זין לאף אחד, הייתי עצבני ברמה בלתי ניתנת להסבר.
"אני... לא יודע איפה היא..." החייל הרוסי אמר וירק דם על הרצפה הקרה, הוא היה חלש מאוד ביחס לשאר החיילים, שיערתי לעצמי שלחייל כזה חלש לא יתנו מספיק מידע, אבל הוא בהחלט יודע משהו.
"פאקינג. תענה." יריתי את המילים מפי בטון אפל ומעוות, הייתי חסר מעצורים, "אני פאקינג לא יודע איטלקי מזויין." הוא אמר וירק לכיווני דם.
פערתי את עייני לדבריו, "כדי לך לשקול מילים." אמרתי ושיחקתי עם הסכין בידי, "אני בכל מקרה הולך למות." הוא אמר וליאו התקרב אליו בצעדים מאיימים.
"פאקינג תתחיל לדבר אחרת אני אדחוף לך את הזין שלך לתוך הפה המזויין שלך שתדע מה הטעם של חרא מזויין כמוך." הוא נהם עליו בטון מסוכן.
YOU ARE READING
נסיכת האופל
Romanceמי היה מתאר לעצמו שאלן גייסון, הבת של הקאפו של המאפיה שבניו-יורק והאישה החזקה והעוצמתית ביותר ברחבי ניו יורק תצליח למשוך את צומת הלב של הקאפו הקר של איטליה? אלן גייסון, הבת של הקאפו הגדול של המאפיה שבניו-יורק, היא אישה חזקה, עוצמתית, אכזרית, מאיימת...