פרק 35:

1K 38 1
                                    

נקודת מבט מתאו:

"הם מתכננים לנקום מתאו, זה לא טוב, זה פאקינג לא טוב." ניתאי אמר ובחנתי את פניו, ידעתי שהרוסים יתנסו לתכנן נקמה בגלל שרצחנו להם את ה"קאפו" אבל ידעתי שהם לא חזקים כמוני.

"אין להם "קאפו" אין להם מספיק חיילים ושומרים, חצי מהם הרגנו כבר, זה ממש לא בעיה להרוג את כל השאר ולמחוק את הרוסים מהאדמה." ליאו אמר וניתאי העביר את מבטו אליו.

"זה נכון אבל הם מתחזקים מרגע לרגע, זה לא בעיה למצוא עוד חיילים, בשנייה אפשר למצוא מאות אלפים ולגייס אותם." ניתאי השיב לליאו בחזרה בקול החסר רגשות שלו.

"איך אתה חושב שהם ינקמו?" שאלתי את ניתאי והוא חשב לרגע, "חטיפה. הם ינסו לחטוף מישהו שחשוב לך, כמו אל-" קטעתי את ניתאי לפני שסיים להגיד את שמה, "אל פאקניג תעז להגיד את השם שלה באותו משפט איתם." אמרתי בקול רציני וחלק.

"הם לא יחטפו אותה מתאו, לא ניתן לזה לקרות." ליאו אמר וראיתי בעיניו שהוא רוצה לשסף לכל אחד ואחד מהם את הגרון באיטיות רבה.

"לא משנה כמה הם חלשים הם ינסו להחזיר, הם לא יוותרו על ההזדמנות הזו לנצח אותך." ניתאי אמר ושילב את ידו, "אני יודע את זה ובכלל זה נגביר את האבטחה בכל מקום." השבתי לדבריו והוא התקדם לעברי.

"מתאו אתה יודע שזה עלול לקחת חודשים." ניתאי אמר בקול הסמכותי שלו, "אני יודע ועדיין זה מה שפאקינג נעשה כל עוד אמרתי את זה. יש לנו מספיק חיילים לעשרות שנים, לא משנה כמה הם ישתדלו אני פאקינג אנצח." אמרתי לניתאי וליאו ויצאתי מדלת משרדי הגדולה.

הלכתי לחדרי ונכנסתי להתקלח, הורדתי את הבגדים ופתחתי את זרם המים, כיוונתי אותם על קור והתחלתי לשטוף ממני את כל היום הזה, המחשבות שלי נדדו אל אלן.

באותה שנייה נפתחה הדלת של החדר ושמעתי את הצעדים הקטנים שלה בחדר, יצאתי מהמקלחת שיש מגבת על מותני ובחנתי אותה עם עייני, לעזאל כמה שהיא פאקינג יפה.

היא לבשה חליפת ספורט אדומה שהבליטה לה כל דבר בגופה הטהור, היא הייתה עם קוקו גבוהה שעיצב לה את הפרצוף בצורה כל כך יפיפייה, היא הרימה אליי את ראשה וחייכה חיוך חושף גומות מושלמות לעייני.

"היי." היא אמרה בקול עדין שתמיד אהבתי לשמוע ממנה, "היי גם לך." השבתי לעברה והיא שכבה על המיטה, "אני כל כך עייפה. למה זה כזה מעייף לעשות ספורט?" היא בהתה בתקרה הגבוהה ושאלה את עצמה.

התקרבתי אליה ועליתי על המיטה לצידה, שכבתי כמוה ויידי היו מתחת לראשי, שנינו שתקנו והייתה שתיקה לכמה דקות, הרשתי לעצמי לעצום את עייני ולנוח לצד היסמין שלי.

"מתאו?" אלן הסתובבה אליי עם כל גופה ושאלה אותי, "כן יסמין?" השבתי בחזרה לדבריה בקול עייף, "אני יודעת שהרוסים מתכננים לנקום ואני גם יודעת איך.'' אלן אמרה ופתחתי את עייני במהירות.

הסתובבתי אליה עם גופי ורכנתי מעליה, "יסמין אני מבטיח לך שהם לא יעזו להניח עלייך שוב את היד שלהם, אני אשבור להם עצם עצם בגוף אחד אחד, הם לא יצליחו פאקינג להתקרב אלייך, אני מבטיח לך."

אמרתי כשטון קולי היה חד וברור, היא קירבה אותי אליה והצמידה את שפתנו אחת לשנייה, היא נישקה את שפתיי באגרסיביות, לשונה נתקל בלשוני והיא נתנה לי לחקור את פיה.

הטעם המתוק והטהור של שפתייה הפנט אותי, כל פעם מחדש היא הצליחה להפהט אותי, התנתקנו כאשר שנינו מתנשפים, "כמה התגעגעתי לשפתיים האלה." אמרתי ומבטי היה על שפתייה.

הן היו אדומות ונפוחות מהנשיקה, רציתי לטרוף שוב את שפתייה, לקבוע שוב שהן שייכות לי ורק לי, כל דבר בה שייך לי ורק לי.

"אני בטוחה שהן לא הדבר היחיד שהתגעגעת אליו." היא אמרה בטון קול חלש וליקקה את השפה התחתונה שלה, היא הניחה את ידיה על המגבת שהייתה קשורה אל אגני ושלפה אותה במהירות.

"אני טועה?" היא שאלה והוציאה אותי ממחשבותיי על גופה החמים והטהור, "לא. את פאקינג לא טועה, כל היום את בפאקינג ראש שלי ואני לא מספיק לדמיין מה אני פאקינג אעשה לך." אמרתי והיא חייכה אליי שוב חיוך חושף גומות מושלמות לעייני.

"אתה מחכה למשהו?" היא שאלה ותוך שנייה הורדתי מגופה את בגדייה והיא נשארה עם הלבשה תחתונה בצבע שחור.

השחלתי את ידי מתחת לגבה ופתחתי את החזייה שלה, שלפתי אותה מגופה וקרעתי את התחתונים מגופה, "את כל כך פאקינג אלוהית." אמרתי והתחלתי לעבור על כל אורך גופה עם נשיקות קטנות ורטובות.

.......

"אתה יותר חזק ממני פיזית." אלן אמרה והעברתי את מבטי אליה, "את רוצה שנפסיק? אפשר במקום זה לעשות קצת ספורט אחר.." אמרתי לעבר אלן והיא הרימה את מבטה אליי.

"אתה כל היום חושב על רק על זה מתאו, אתה אובססיבי לזה יותר מידי." היא אמרה והתקרבתי לעברה במהירות, שנינו הזענו, חיבקתי אותה עם יידי והזזתי פיסת שיער שהייתה על אוזנה למאחורה והתקרבתי אליה.

"אני לא אובססיבי להזדיין איתך, אני אובססיבי אלייך, לגוף שלך, לריח שלך, לקול שלך, לכל דבר בך." אמרתי וסובבתי אותה אליי כך שגופה היה צמוד לגופי, שום דבר לא יכל לעמוד בנינו והרגשתי את הבל פיה על שלי.

הסתכלתי עמוק לתוך עיינה והיא התרחקה ממני במהירות, "אני רוצה להתאמן מתאו." היא אמרה וסידרה את הכפפות על יידיה, "תתאמני." אמרתי והיא התקרבה אל השק אגפוף.

היא בעטה בו ונתנה לו אגרופים בדיוק כמו שצריך, בתנוחה הנכונה, בזוויות הנכונה, בתנופה הנכונה, היא דייקה בהכל.

עמדתי לצד הזירת אגרוף וצפיתי בה מתאמנת, היא לבשה גופיית ספורט ירוקה עם מכנס תואם שהבליטו לה את הגוף, היא הייתה כל כך פאקינג יפה כשהיא מתאמנת בצורה הזו.

שבת שלום אהובים!❤️

נסיכת האופלWhere stories live. Discover now