8

62 5 10
                                    

18+ varování :')))

„Chceš se vsadit, jestli se ti postaví?" vyprskl smíchy Hoseok a musel si jít nalít dalšího panáka.

„Jo! A ty se musíš snažit, protože když to nepůjde, tak za to budeš moct ty!"

Hoseok se svalil smíchy na zem. „Tohle je vůči mně ale pěkně nefér."

„Nemáš se tak blbě vsázet!" zabručel Taehuyng a musel se chytit botníku, jinak by to poslal na zem.

„Já nevymyslel, že se spolu musíme nutně vyspat."

Na víc se nezmohl, protože Taehyung se dopotácel k němu a padl k němu na zem. Hoseok se chtěl rozesmát, protože to vůbec nepůsobilo tak ladně, jak mladší zřejmě zamýšlel, ale než to stihl, byly jeho rty uvězněny v opatrném, lehce bojácném polibku.

Nečekal, že Taehyung bude ten někdo, kdo to opravdu začne. Celou dobu si myslel, že tohle bude jen legrace a že se tomu zasmějí. Nečekal, že by něco opravdu mohlo být. Na druhou stranu si říkal, že musí brát, dokud je štěstí blbý a dává.

Vzal Taehyunga za boky a lehce upravil jejich pozici. On seděl na zemi, zády se opíral o kuchyňskou linku a Taehyunga si posunul na klín. Lehce stiskl jeho boky a následně vzal jeho obličej do dlaní. Taehyung své ruce omotal kolem jeho krku a váhavě mu jazykem přejel přes spodní ret.

Hoseok mu trochu více náruživěji zatlačil jazykem na zoubku a když mu byl udělen přístup, ihned se pustil do prozkoumávání pusinky mladšího. Odpovědí, že to, co dělá je hnědovláskovi příjemné, byl tichý sten, který zavibroval celým Hoseokovým tělem. Taehyung se lehce (a zřejmě omylem) zhoupl v bocích a rukou se opřel o linku. Všechno se s ním motalo a on sám nevěděl, jestli to bylo z množství alkoholu, které vypil, nebo z Hoseokových rtů, které ho přiváděli k šílenství. Byla pravda, že on byl již dlouho sám. A bylo příjemné, když na něj sahal někdo jiný, kdo nebyl on sám. Všude, kde se ho černovlasý dotkl, mu hořela kůže. Neskutečně ho to pálilo a potřeboval víc. Když mu zajel pod tričko a zastavil se horkými dlaněmi na zádech, přejel mu ledový mrazík a vyskočila mu husina. Nechápal, jak na něj někdo mohl mít takový vliv. Určitě to bylo tím, že dlouho s nikým nespal.

Sám nevěděl, co ho to popadlo. Normálně by na tohle ani nemyslel, ani by ho to nenapadlo, ale jeho frustrace, kterou velmi dobře skrýval i sám před sebou, se jednou projevit musela. Chtěl ho, jako si nepamatoval, že by kdykoliv předtím, chtěl kohokoliv jiného. Bylo to teď nebo už nikdy. Možná za to mohl blbý den, který dnes měl. Možná za to mohla Minyoung, která se neustále snažila marně dostat do postele – nebo mu naznačit, jak moc sám je. Možná to bylo tím, že Hoseok byl opravdu pohledný. A možná to taky bylo tím, že Taehyung neměl co ztratit. Neměl potřebu druhého pak již někdy vidět a svým způsobem doufal, že až skončí tohle, tak na něj přestane myslet. Udělá za tím vším jednu velkou, tlustou čáru a zapomene. Takhle jednorázovky fungují, ne?

Povytáhl Hoseokovi tričko a černovlásek se od něj odtáhl, aby ho mohl zahodit někam do neznáma. Chtíčí zastřeným pohledem sledoval vypracované tělo pod sebou. Musel uznat, že Hoseok s rozcuchanými vlasy, které byly jeho dílem, opuchlými rty, za které taky mohl on a lehce červenými tvářemi vypadal neskutečně. Nechápal, že ho druhý chlapec tolik přitahoval. Ale pohled, který se mu naskytl si musel uložit do paměti, protože něco takového ještě neviděl. Nikdy by neřekl, že to s ním bude dělat divy.

„Seš neskutečně sexy," procedil mezi zuby a přisál se na černovláskův krk.

Z Hoseokových úst se vydral tichý sten, když mu párkrát zakmital jazykem přes tepnu, ve které to tepalo tak, až se bál, že vybuchne. Jemně zavrčel, když se Taehyung, tentokrát si byl Hoseok jistý, že vědomě, zhoupl v bocích a slabě se o něj otřel. Když to udělal podruhé, tak nevydržel, a i s Taehyungem v náručí se postavil na nohy. Musel se přidržet stolu, protože alkohol působil na oba a když viděl Taehyunga, kterému z očí křičelo „vezmi si mě, teď a tady", sotva to ustál. Nenapadlo by ho, že by se tohle někdy mohlo stát, ale už teď věděl, že by to byla velká náhoda, kdyby na druhého někdy v budoucnu znovu narazil, tak ho nikdy nevymaže z paměti a ať byli oba sebevíc pod vlivem alkoholu, na tohle nikdy nezapomenou.

Drunk || BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat