12

40 5 16
                                    

Týden uběhl jako voda v řece. Taehyung seděl v pátek večer v baru s Jungkookem, měl kruhy pod očima a před sebou počítač. Dokončoval prezentaci. Měl ji „hotovou" již ve čtvrtek, ale protože byl perfekcionista, už ji po páté předělával.

Jestli za ten týden spal dvě hodiny, tak to bylo hodně.

„Nechceš to už vypnout?" zkusil to Jungkook a přisunul k němu pivo.

„Nemůžu," odpověděl Taehyung a dal si ruku před pusu, aby zakryl zívnutí. „Vodku s redbullem a jeden redbull navíc, prosím," máchl volnou rukou na barmana, který mu odpověděl palcem nahoru a šel připravovat drinky.

„Ale můžeš, Tae," nedal se Jungkook a upil ze svého piva.

„Ještě poslední dva slidy a končím," zaprosil Taehyung a rychle něco přepisoval.

Jungkook protočil očima a povzdychl si. Kamarádit se s Taehyungem bylo trochu za trest. Neustále neměl čas, byl workoholik a netajil se tím. Musel být pořád zaměstnaný. Když neměl co na práci, moc přemýšlel. Přemýšlel nad svým bývalým, nad svým smutným životem, teď jeho myšlenky čas od času okupoval Jung Hoseok. I když se tomu Taehyung bránil zuby nehty, pracoval do vyčerpání, dokud nepadl, sem tam se slabá chvilka ještě našla.

„Šup ale," zakňoural.

„Hotovo!" oddychl si Taehyung a soubor uložil.

Šel by se zabít, kdyby si to vymazal svojí blbou chybou a musel by to celé dělat znovu. Zaklapl počítač a uklidil ho do brašny.

Znáte ten pocit, když už na vás nepůsobí ani káva ani energiťák? Pokud ne, máte štěstí. Taehyung, který do sebe lil již třetí energetický nápoj za tenhle večer, už nemohl. Tancoval s nějakým chlapcem a Jungkook měl radost. Vypadalo to, že mezi nimi přeskočila jiskra.

Taehyung byl lehce připitý. Taky byl hlavně unavený.

„Půjdeme ke mně?" usmál se na hnědovláska odbarvený blondýn.

Taehyung, který na něm skoro visel mu věnoval otupělý úsměv a jemné, téměř neznatelné přikývnutí.

„Buď opatrný," usmál se na něj Jungkook a Taehyungův počítač si vzal k sobě. Toho blázna by ještě v půlce sexu napadlo, že něco zapomněl doplnit do prezentace, všeho by nechal a šel by to tam dopsat. To nemohl riskovat, už takhle měl Taehyung bídný sexuální život.

„Jak že se jmenuješ?" zeptal se Taehyung, když blondýn otevíral dveře svého bytu.

„Oh Sehun," usmál se na něj vysoký blondýn a pobaveně zakroutil hlavou.

„Tak díky za přespání, Sehune."

„Cože?"

+++

Ráno se probudil, bolela ho hlava a cítil se hrozně. Ležel v předsíni, obličej položený na cizích botách. A tohle nebyla jeho předsíň. Byl pořád oblečený v tom, v čem šel s Jungkookem ven. Chyběla mu brašna s počítačem.

„Do prdele," zanadával si pro sebe.

Po kapsách vyhrabal telefon a k jeho velkému štěstí, našel zprávu od Jungkooka, že jeho počítač je u něj a ať si pro něj v neděli večer dojde. Co nejrychleji se posbíral na nohy a v největší tichosti za sebou zavřel vchodové dveře. Před barákem zjistil, že se nachází skoro na druhé straně města.

S malým zívnutím se vydal na zastávku. Doma musel ještě vyvenčit Maxe. Padala na něj šílená únava a předpokládal, že bude spát celý den. Posadil se k okénku a cítil, jak se mu zavírají oči.

Drunk || BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat