Posadil se za volant svého auta. Max byl připoutaný na zadních sedačkách. V práci si vzal volno, na univerzitě se omluvil, že z osobních důvodů nebude přítomný a studentům se omluvil za odložení první zkoušky.
Dal si pozor, aby si nezabookoval resort, který by patřil Hoseokovi a vydal se na letiště. Dal si s Maxem romantických pár dní na Jeju ostrově a poté, až se vrátí, tak se plánoval jen válet v posteli a nic nedělat. Nechtěl jít s nikým ven, nechtěl nikoho vidět a nechtěl dělat nic.
Ten fešák, se kterým si dopisoval, s ním se měl vidět hned, jak se vrátí z Jeju. Nevěděl, jestli to byl dobrý nápad a fakt se nechtěl s nikým vidět. Bohužel, Minsoo (tak se jmenoval) jiný den nemohl, a tak se podřídil. Zase se tolik nedělo a šli jen na kávu, ze které mohl kdykoliv odejít. Měl pocit, že do něj snad vsázel všechny svoje poslední naděje na randění. Bylo toho na něj moc.
Rozhodl se, že o svém výletu nikomu neřekne. Jungkook a Minseok by měli zbytečně moc otázek, na které nevěděl odpovědi ani on sám.
Co bude na Jeju dělat?
Vlastně nad tím ani nepřemýšlel. V práci to na něj vše padlo, že měl chuť se sbalit do klubíčka a jen brečet. To naštěstí překonal – jako velký kluk. Ale bezmyšlenkovitě najel na první destinaci, která mu vyskočila v reklamě na facebooku a koupil si letenku pro sebe a pro Maxe.
Teď zpětně mohl být rád, že to nebyla letenka třeba do Amsterdamu. Ten počet hodin v letadle by mu Max asi neodpustil.
Na Jeju to naštěstí netrvalo dlouho a Max byl hodný a trpělivý pes. Zaplatil si taxi, aby se dostal na hotel. Byl to takový malý penzionek, kde v tuhle dobu byl úplně sám. Dovolenková sezóna dávno skončila.
Max měl svoji část postele a on zase svou. Stihli si dát večeři a slečna na recepci mu nabízela bohatý program. Taehyung ji mile odmítl. Neměl sílu nic dělat a už vůbec ne s někým.
A co ze své dovolené Taehyung viděl? Absolutně nic, skoro celou dovolenou mu pršelo, takže volno trávil v posteli u seriálu. Jeden den s Maxem vyrazili na celodenní procházku, kdy teda ani jeden nevěděli kam jdou. Byla to příjemná změna, kdy se Taehyung věnoval přemýšlení nad tím, jak strašně špatný má život a jak nic není fér.
Úspěšně ignoroval zprávy a hovory od kluků, univerzitní i pracovní emaily, svoji mamku a několik neznámých čísel. Věřil, že to byl beztak jen Jungkook s Minseokem, jen si půjčili telefon od někoho jiného a mysleli si, že jim to zvedne.
Třešničku na dort tomu přidal, když zvonění telefonu bylo již tak nesnesitelné, tak ho pro jistotu celý vypnul.
Doma ho samozřejmě musel zapnout a snažil, moc se snažil ignorovat hysterického Jungkooka, který na něj čekal před dveřmi jeho bytu.
„Do prdele, Taehyungu!"
„Ahoj, Kookie?" zkusil to výmluvně a na Jungkookovi bylo vidět, jak moc se drží zpět, aby mu jednu nevrazil.
„Kde jsi byl?"
„Na Jeju..." lehce se na něj posmál a Jungkookovi naběhla žilka na čele.
Taehyung přemýšlel, za jak dlouho praskne.
„To nemyslíš vážně..."
„Potřeboval jsem pár dní klidu."
„Takže zatímco tys měl pár dní klidu, tak my ostatní jsme se mohli zbláznit starostí," divoce rozhazoval rukama.
„Nemuseli jste," pokrčil rameny Taehyung. „Ale díky za starost. Když už jsi tady, dáš si kávu?"
Jungkook slabě přikývl. Nemělo cenu se na něj dál zlobit. Vlastně se neměli ani čemu divit, Taehyung tohle dělal vždy. Na chvíli zmizel a pak se vrátil jakoby se nechumelilo, naprosto bezstarostný a dělal, že se nic nestalo.
„Mě z tebe jednou stejně vomejou," zašklebil se na něj mladší, praštil ho rukou do ramene a sklonil se k Maxovi, který čekal, až na něj přijde řada, aby si mohl doběhnout pro drbkání.
„Ale nepovídej," zazubil se na něj Taehyung.
Když se vracel, nebylo mu o moc líp, ale teď byl rád, že tady Jungkook byl. A došel k závěru, že by mu to mohl říct. Byl to přeci jeho nejlepší kamarád a třeba, když se vypovídá, tak se mu uleví.
A/n: Hello!
Trochu kratší díl, psala jsem ho včera a zapomněla zveřejnit. :D
Občas si člověk potřebuje vyčistit hlavu...
Já si ji včera čistila takto❤️
Miluju sníh, všechno s tím spojené. Ale je toho hodně.
Další díl bude lepší, slibuju:D
Ne vždy je všechno růžový, ale to známe ze života všichni :D
Jdu, mám aktuálně školení xD
Bye!
ČTEŠ
Drunk || BTS
ФанфикTaehyung občas jedná rychleji než přemýšlí a neuvědomuje si, že by tím mohl nějaké lidi vyděsit. Občas jsou náhodná setkání těmi nejlepšími, které kdy zažijete. A občas je to přesně naopak. Tak či tak, z paměti si je nevymažete, ať chcete, či nec...