Když se Taehyung probudil, všude kolem něj byla tma. Nevěděl kolik hodin bylo, ani jak se dostal do postele. Cítil ze sebe smrad alkoholu.
Super, teď bude muset vyprat celé povlečení. Max ležel poslušně ve svém pelíšku, už to bylo divný, protože Max nikdy neleží ve svém pelíšku.
Rychle si šel odskočit, ale než tam stihl dojít, tak se zasekl. To, co viděl v kuchyni nečekal.
Zavřel oči a zhluboka se nadechl a vydechl. Nepamatoval si, jak se dostal do postele, ani to, že by si objednával pizzu a neujedl ani kousíček. Posadil se k baru, který měl v kuchyni a ještě jednou, jen pro jistotu, zkusil krabici od pizzy otevřít. Opravdu, ani jeden dílek nechyběl. Většinou, když si objednával pizzu, tak mu nezbývalo. Hlavně si málokdy objednával šunkovou. Měl rád s kuřecím masem a na smetanovém základu.
„Haló?" zkusil pronést do vzduchu a cítil se jako naprostý pitomec.
Max na něj koukal a vesele vrtěl ocáskem.
„Už blázním, co?" pohladil psa na hlavě a natáhl se pro jeden kousek pizzy.
„Byl jsem tak opilej?" zeptal se Maxe a nacpal si první sousto do pusy. „Ha, ty mi toho asi moc neřekneš, co? Neboj, hned půjdeme ven."
Chtěl si nafackovat při myšlence, že byly čtyři hodiny ráno, a ještě ke všemu neděle. Však byli pít v pátek! To chudák Max tady byl celý den sám? Bez venčení? Jak je možné, že nikde nenašel loužičku nebo bobek? Vyvenčil ho, když byl pod vlivem, jen o tom nevěděl?
Dostal do sebe dílek pizzy a šel se převléknout. Na stole objevil brašnu s počítačem. Tu mu sem musel dát Jungkook, protože si pamatoval, že Jungkook mu počítač bral, aby už nepracoval. Jak se ale Jungkook dostal dovnitř? Zřejmě mu otevřel nebo sem přišli spolu. Ale vždyť měl za to, že se probudil u někoho na chodbě. Ne?
Měl v hlavě plno otázek a ani na jednu nedokázal najít odpověď. Bude se pak muset zeptat Jungkooka.
„Co blbneš?" podíval se na psa, který si lehl na chodbě.
Normálně, když vzal vodítko, tak se mohl zbláznit radostí.
„Ty nikam nechceš?"
Překvapivě, pes na něj jen koukal a neodpověděl mu.
„Pojď, musíš se vyčůrat," nedal se a vodítko mu připnul.
Max se neochotně zvedl a šoural se za ním. Všechno bylo divný, normálně ho skoro táhl k výtahu, zvlášť v tuhle ranní hodinu, kdy Taehyung ještě spal za pochodu a Max měl plný močový měchýř.
Dopotáceli se k výtahu a Taehyungovi to nedalo, napsal Jungkookovi rychlou zprávu, že děkuje za počítač a že si skoro nic nepamatuje, že neví, jak se dostal domů.
„Sakra," plácl se do čela.
Před očima se mu mihla vzpomínka, jak nastoupil do autobusu a přisedl si k němu vysmátý Hoseok.
„Byl to sen nebo ne?"
Maxe za sebou na procházce musel skoro táhnout. Pejskovi se očividně nechtělo, a protože venku bylo dost chladno, jeho nechuť docela uvítal a rychle zamířil domů. Věděl, že mu Jungkook v tuhle hodinu neodpoví, ale o Hoseokovi se nezmínil. Jeho kamarád by se mu ještě smál, že na něj pořád myslí a má vidiny. Byl nesmysl, aby tam potkal Hoseoka.
Možná, že na něj myslel fakt až moc. Ale co bylo, to bylo. Už to měl v sobě uzavřený a očividně mu to pracovně nestačilo, aby se zabavil. Z toho důvodu přišel s naprosto geniálním nápadem. Stáhne si seznamku a třeba se s někým seznámí. A když z toho nic nebude, alespoň nemusí být smutný, protože to nezkusil. Tím dá najevo, že tuhle kapitolu opravdu uzavřel a konec. Dál se k ní nebude vracet.
On už se k ní nemusel vracet dávno, ale něco uvnitř něj se k tomu pořád vracet chtělo. A ať se tomu bránil, jak moc chtěl, občas to nešlo a myšlenkami k té noci zabloudil, ani nevěděl jak.
Doma zapnul počítač a naposledy, opravdu naposledy, projel svoji prezentaci. Musel uznat, že odvedl pěkný kus práce a mohl na sebe být pyšný. Teď už bylo jen na sponzorovi, zda ho jeho práce nadchne. Doufal, že ano, protože by to mohlo jeho projekty posunout o pěkný kus dopředu.
Věděl, že by ještě nějaké věci mohl poupravit, ale nechtělo se mu to již celé předělávat. Tato verze byla dobrá a on byl spokojený. Samozřejmě, že nejhlavnější bude, jak to odprezentuje.
Na mobilu si našel nějakou aplikaci seznamky, která měla velké množství stažení, nahrál svoji fotku a během chvíle měl několik nových zpráv. Rozhodl se, že tomu dá alespoň den a nebude hned každého odsuzovat. Na tyhle online seznamky fakt moc nebyl, ale musel to udělat. Musel sám sobě dokázat, že už to má všechno uzavřený – svého ex, jednorázovku s Hoseokem, náhodné seznámení s nějakým blonďákem, kterému spal mezi botami a pak srabácky utekl (na což si vzpomněl během procházky, ale nebyl si jistý, jestli to bylo opravdu tak, jak myslí nebo ne – ale tahle verze by na něj seděla naprosto dokonale).
A/N: Hello!
Jsem pořád nemocná, nos mám vystříkaný, až mi z něj už teče krev (nevím už jaký sprej používat, umírám u všech snad :D Stačí mi dva dny stříkání – 1x denně a stejně to pak můj nos nedává :D).
Nestíhám absolutně nic. Tenhle díl jsem psala v práci, tak půl na půl, myšlenkami u nějakých reakcí :D Však to znáte, jsem trochu jiná :DD
Teď už běžím rychle spát, začíná na mě působit paralen. Pěkně jsem se nadopovala, abych zítra zvládla fungovat. xD
Mějte pěkný večer!
Bye!
ČTEŠ
Drunk || BTS
FanfictionTaehyung občas jedná rychleji než přemýšlí a neuvědomuje si, že by tím mohl nějaké lidi vyděsit. Občas jsou náhodná setkání těmi nejlepšími, které kdy zažijete. A občas je to přesně naopak. Tak či tak, z paměti si je nevymažete, ať chcete, či nec...