Capítol 2 La trobada

73 3 0
                                    

Vaig passar pel seu costat sense mirar-los, només amb el cap baix i mirant a terra, però em van reconèixer.

— Clara, on vas? Vols venir amb nosaltres a l'Espai Jove? — Em va dir el Marc. Us explico, el Marc és el més popular i és molt pesat, un dia em va dir la meva germana que volia lio amb mi, però, bueno val és guapo i tot el que vulguis, però no m'agrada joder, és molt pesat. Un cop em va obrir per fotos a l'Insta i em va demanar de quedar, jo li vaig dir que no perquè no volia res amb ell, però des de llavors cada cop que em veu em diu coses així.

— Vaig a comprar, no vull venir i menys si hi ets tu, pesat! — Normalment no li parlo tan malament, perquè em fa vergonya que la gent del carrer ho senti, però en aquell moment no hi havia ningú pel carrer i li vaig dir sense amagar-me.

— Vale, vale, només preguntava — es va posar a la defensiva.

— Doncs para de preguntar, que ets molt pesat i jo no vull res amb tu! — vaig refregar-li perquè calles una mica i em deixes en pau.

— Si vols t'acompanyem a comprar, ens ve de pas! — Va continuar intentant.

Però en aquell moment un de la seva colla li va dir algo i el va tibar en direcció contraria. Em vaig quedar paralitzada sense saber que fer, aquell nen era un que sempre anava amb ells i també era un dels popus, però mai havia sabut pràcticament res d'ell i només l'havia vist a vegades.

Vaig arribar al super sense més entrebancs i vaig comprar tot el que havia de comprar. En arribar a casa ma mare em va preguntar que feia tanta estona i no li vaig voler dir el que havia passat, perquè no fes un numeret, ja que és molt dramàtica.

Ell i ellaWhere stories live. Discover now