A sobre de la foto hi posava: La meva nena 💙 i també m'havia etiquetat, jo no la volia repenjar, però el Matt m'ho va acabar fent. Quan ho va haver penjat, va arribar un missatge al meu mòbil. Me l'estava donant, però llavors me'l va tornar a prendre per llegir de qui era i què hi deia.
— És el teu amiguet dels Estats Units. — Em va dir ell gelós.
— Que estàs gelós? — Vaig preguntar-li divertida.
— Que no, què dius. — Allò m'ho va confirmar del tot.
— No que va, sí que estàs gelós! — Vaig retreure-li.
— Que no — Em va mentir.
— Que sí — I li vaig tirar un coixí a la cara, el va parar amb les mans i me'l va tornar. Quasi em toca, però em vaig poder apartar abans, la veritat m'ho estava passant molt bé amb aquella guerra de coixins, però vaig tornar a la realitat. — Ei, torna'm el mòbil que he de contestar al Biel —Vaig dir-li mentres intentava prendre-li.
— No. Ara el contestaré jo, per haver-me dit que estic gelós enana — No vaig tenir més remei que dir-li que sí i em vaig acostar mentres li mirava per sobre l'espatlla a veure què li responia, la conversa va continuar així.
Mòbil Clara: Bilyy 🖤 (- Biel · Clara (Matt))
- Clareta una cosa, que hi ha entre tu i aquell tal Matt? El que li has repenjat la història?
· Només som amics, però la veritat és que m'agrada.
---
— De veritat? És l'únic que t'ha passat pel cap de dir-li? — Vaig acusar-lo, mentres li intentava prendre el mòbil.
— Jo només li he dit la veritat — Es va defensar.
— Ara va de debò, torna'm el mòbil — Vaig dir-li mig enfadada. I ell sense pensar-s'ho me'l va tornar.
— De res — Va dir somrient.
— No sé perquè t'hauria de donar les gràcies... — Vaig fer broma.
Mòbil Clara: Bilyy 🖤 (- Biel · Clara)
- Clareta una cosa, que hi ha entre tu i aquell tal Matt, el que li has repenjat la història?
· Només som amics, però la veritat és que m'agrada!
- De veritat?!
· Demà a l'insti parlem que ara no puc, estic acabant de fer el projecte
- D'acord, adeu
· Adeu
___
— Ja està i demà ho hauré d'arreglar. Per culpa teva! — Vaig tornar a acusar-lo.
— Perdoni senyoreta — I va fer una reverència i em viag posar vermella.
— Què ximple que ets. Bueno continuem el dibuix? Que s'està fent tard i jo hauré de marxar a casa meva — Vaig recordar-li.
— D'acord, però no et pots quedar a dormir? — Em va preguntar.
— Em sap greu, però els meus pares no em deixaran, que demà hi ha insti — Vaig respondre.
— Bueno d'acord — I vaig anar a abraçar-lo perquè em feia pena i a més estava molt bufó. — Acabem el dibuix? — Va dir quan el vaig deixar anar, amb un somriure ara, d'orella a orella.
YOU ARE READING
Ell i ella
RomanceLa Clara coneix un noi que sabia que existia des de tota la vida. Però mai s'havia plantejat conèixer-lo a fons ni fer-se amiga, menys que li acabés agradant. Tot és possible, no?