Capítol 4 Recapitulació

73 2 0
                                    

Ja sé que hauria d'estar dormint, però és que no el puc oblidar. Em repeteixo, no m'agrada. Però és que m'ha entrat molta curiositat, de moment sé:

- Es diu Matt

- Té 16 anys

- És un dels populars

- És el millor amic del Marc

Crec que ja està, hi vaig pensant, però és que mai ningú m'ha parlat d'ell... I mira que a casa normalment parlem de nois! Entesos, la veritat és que és una cosa bona que no haguem parlat gaire d'ell a casa, perquè sinó el més probable és que no li agradi a ma germana ni es facin gaire. Per tant, no hi ha gaire perill de res. Bé millor vaig a dormir, que demà no em llevaré!

--

Avui m'he llevat com si hagués dormit molt bé, cosa que no entenc, ja que ahir vaig anar a dormir molt tard. Bueno millor vaig cap a baix a esmorzar, encara que no vaig vestida per sortir al carrer, com que només esmorzaré, ja pujaré a canviar-me.

— Bon dia mama! — En mirar a sobre la taula. — Has fet creps? Gràcies mama!!! — Vaig anar a abraçar-la.

— Bon dia, bon dia marmota! Va seu a taula que menjarem totes juntes, que t'estàvem esperant. - Em va dir ma mare.

— Sí, seu ja Clara, que tinc gana i fa estona que m'espero només per tu — Em va dir ma germana, remarcant la paraula tu com si fos un insult.

— Ja va, ja va, tranquil·la eh. Hi ha algú que s'ha llevat de mal humor. — Vaig riure fluixet perquè no s'enfadés gaire.

Just quan vam acabar d'esmorzar va sonar el timbre, ma mare estava rentant els plats i ma germana ja havia pujat a dalt per vestir-se.

— Clara, ves a obrir si us plau. — Em va demanar ma mare.

— Però mama, que vaig amb pijama! — Vaig replicar, però tal com em va mirar ma mare vaig decidir anar a obrir.

En obrir em vaig trobar amb una sorpresa, que no me l'esperava per res del món i crec que va ser la sorpresa que més m'ha sorprès, perdó, perdó. Ja segueixo, doncs em vaig trobar un noi que va a la classe de ma germana i, oi que no endevineu qui era?

— Hola? — va dir estranyat sense saber que fer el Matt, sí, era el Matt — Que hi ha la teva germana?

— Hola — Vaig dir posant-me vermella de cop — Sí, s'està canviant, ara baixarà.

— Si vols ja m'espero aquí, tu ves a canviar-te, si vols... — Em va dir el Matt intentant no riure.

— Vale, doncs fins ara — Vaig pujar corrent a dalt per vestir-me, però abans li vaig llançar una mirada advertint-li que valia més que no rigués! Quan vaig ser a dalt li vaig dir a ma germana que l'estava esperant i ella com que ja estava va baixar.

Aquest cop em vaig posar uns texans una mica esparracats, una samarreta curta i una camisa de quadros a sobre, una cosa així:

Aquest cop em vaig posar uns texans una mica esparracats, una samarreta curta i una camisa de quadros a sobre, una cosa així:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


En baixar una altre cop em vaig trobar ma germana i el Matt a la taula del menjador fent un projecte. Com que conec a la meva germana sé que no li agradava i tampoc tenia intenció de tenir algo amb ell, només per tal com es comportava. Però bueno, això a mi no m'importa...

Quan anava a asseure al sofà, vaig veure que tots dos em miraven i havien abaixat el to de veu, això devia voler dir que estaven parlant de mi. Vaig intentar escoltar alguna cosa.

— Suposo que aquella és la teva germana, no? — Li preguntava el Matt a ma germana.

— Sí, té 14 anys. — Va respondre ma germana sense gaire entusiasme.

— A vegades l'he vist pel carrer... Sobretot quan anava amb el Marc, perquè, bueno ja saps. Es diu Clara? — Preguntava el Matt amb interès.

— Sí, per? — Però abans que ma germana li digués res més.

— Què fas Clara? — Em va agafar molt desprevinguda i quasi em cau el mòbil a terra.

— Res, mirar el mòbil. — Em vaig afanyar a dir-li sense atrevir-me a mirar-lo a la cara.

— Aaah, i et puc preguntar una cosa? — Em va demanar amb un somriure entremaliat.

— Suposo — Vaig dir sense estar gaire convençuda.

— Què hi ha entre tu i el Marc? — Em va preguntar dubtós.

— Res - Em vaig afanyar a dir — És molt pesat, però jo no vull res amb ell!

— Vale, vale, no et posis així — Es va defensar.

— Més li val que no hi hagi res! — Va dir fluixet ma germana, mentres reien.

Van riure els dos i jo estava incòmode, esperant que el sofà se m'empassés. Llavors li vaig començar a explicar tota aquesta història a la meva millor amiga, la Xènia. Ella em va dir si volia que vingués a casa meva amb mi i li vaig dir que sí. Així que la meva millor amiga, que viu una mica lluny, venia de camí a rescatar-me, però em va dir que tardaria molt i que potser ja havia marxat el Matt quan ella arribés. Mentrestant el Matt i ma germana van continuar parlant:

— I què passaria si hi hagués alguna cosa entre ella i jo? — Va preguntar, conscient que jo l'escoltava, ja que em mirava de reüll.

— Bueno amb tu encara — Va dir ma germana també mirant-me de reüll — Millor que el Marc segur... T'agrada? — Va preguntar en to burleta.

— No no, a més el Marc em mataria, però només — Es va girar cap a mi per veure la cara que feia i va continuar — simplement és guapa. — Va deixar anar, la veritat em va costar una mica no girar-me i mirar-lo amb cara de "i tu que et creus?". Però em vaig resistir a fer-ho. Al cap d'una mica es van posar a fer deures i vaig decidir no escoltar més.

Ell i ellaWhere stories live. Discover now