Al dia següent tampoc tenia ganes d'anar a l'insti, però hi vaig haver d'anar perquè ma mare em va obligar. La veritat és que millor, perquè així resoldria això del Biel i el Matt. Em vaig llevar i vaig baixar a esmorzar, llavors vaig tornar a pujar per canviar-me i posar-me això. Em vaig posar d'esport perquè ens havien dit que avui faríem una activitat d'esport:
Vaig acabar de preparar-me i vaig anar cap a l'insti, de camí em vaig trobar la Xènia i li vaig començar a explicar tot el que havia passat el dia anterior, ella em va intentar ajudar, però no va servir de molt... Quan vam arribar a l'institut vam veure el Biel, ja s'havia ajuntat amb alguns amics, però quan ens va veure va venir cap a nosaltres.
- Hola noies! - Ens va saludar el Biel amablement.
- Hola Biel - Vam dir les dues alhora.
- Anem entrant? - Vaig preguntar.
- Val - Van dir els dos alhora.
- Escolta Biel, em sap molt greu allò d'ahir. És que el Matt suposo que estava gelós i et va voler fer enfadar. - Vaig explicar-li.
- No passa res Clareta, ja t'ho vaig dir - Allò em va fer sentir millor i el vaig abraçar, però llavors per darrere vaig veure que una persona s'amagava, sí, era el Matt.
- Bueno Bily, anem entrant, que nosaltres anem a aquesta classe. Fins a l'hora del pati. - Ens vam acomiadar.
- Escolta Xènia, tu has vist el que ha canviat el Biel. Està molt guapo! - Vaig confessar-li a la meva millor amiga.
- Sí, la veritat és que ha canviat moltíssim des de 1r. - Em va dir ella també. - Bueno, ara per anar bé hauries d'arreglar les coses amb el Matt.
- Sí, tens raó... - Vaig dir abaixant el cap i una mica trista. Vaig anar directament cap a on ens havíem posat l'últim cop, i quan ell va entrar per la porta i em va veure va acostar-se cap allà on era.
- Hola Clara... - Va dir mirant a terra, espera m'acabava de dir Clara? Crec que mai m'havia dit així.
- Hola. - Vaig dir sense mirar-lo als ulls.
- Emm... - Va començar a dir sense saber si continuar. - Em sap greu haver-me comportat així amb el Biel, no sé què em va passar, en veure'l vaig tenir por que com que ja el tenies a ell, doncs ja no voldries parlar amb mi ni voldries quedar... - Després d'explicar-me allò, em vaig sentir molt malament per haver-li parlat d'aquella manera.
- Matt, no passa res. Ara només vull que sàpigues que potser sí que aquests dies estaré una mica més amb el Biel, però només perquè fa dos anys que no el veig saps. Si vols tu també pots venir, per mi millor... - Després de dir-li tot allò va aconseguir alçar el cap i mirar-me als ulls, en veure la sinceritat als seus ulls em van venir ganes d'abraçar-lo, però no ho vaig fer. - I que vull que vinguis amb nosaltres, perquè també vull que et facis amic de la Xènia i del Biel. - Llavors va somriure una mica i sí que vaig gosar abraçar-lo i ell també ho va fer. - Que sàpigues que jo no et canviaria per ningú - Vaig dir-li a cau d'orella.
- T'estimo enana - Em va dir a cau d'orella ell també.
- T'estimo guapo - Vaig dir-li fluixet.
Just quan ens vam deixar anar va entrar el professor.
- Bon dia nois, avui primer de tot farem una mica d'esport. Anireu al pavelló i allà i hi ha el professor d'educació física. - Ens va explicar el profe. Seguidament, vam començar a anar tots al pavelló.
- Hola a tots, avui farem com us deu haver dit el Jesús (el professor d'abans) farem esport. Primer anirem a córrer una mica per fora, per escalfar, després, quan hàgim tornat, farem flexions i abdominals amb la parella que tenim i per últim farem competicions amb una altra parella. Quan estiguem corrent per fora, no farà falta que aneu per parelles. - Després de tota l'explicació ens va fer anar a córrer per fora, tal com ens havien dit. Quan vam ser a fora, vaig deixar enrere el Matt i vaig anar amb la Xènia.
- Què Clara? Com ha anat amb el del Matt? - Em va demanar la Xènia intrigada.
- Doncs bastant bé, la veritat, quan el Matt ha entrat a classe... - I li ho vaig explicar tot amb detall, bueno quasi tot, no li vaig explicar l'última part, quan m'ha dit allò mentre ens abraçàvem...
- Jo crec que sí que sé perquè es va posar tal com es va posar amb el Biel eh - Em va dir aixecant i baixant les celles.
- Ah sí? Per què? - Vaig preguntar-li fent-me la innocent, encara que ja sabia que em diria.
- Ja ho saps Clear, perquè li agrades! - Exacte, tenia raó, ja sabia que em diria allò.
- Ja, potser sí... - Vaig dir sense estar gaire convençuda. - Però saps què? Que aquesta tarda he quedat amb el Biel, ja el posaré al dia del "xisme" i espero que ell també m'expliqui alguna cosa
- T'ha demanat per quedar? - Em va preguntar la Xènia malpensant, no entenc com ella ho malpensa tot - Sols?
- Sí, però Xènia és el meu millor amic i no hi haurà res, a més sí que és guapo, però no m'agrada - Vaig explicar-li.
- Bueno el que tu diguis... - Va dir ella posant els ulls en blanc. - Però recorda que abans que marxes quasi teniu algo!
- Xènia, feia 1r d'ESO. Què volies que passés? - Vaig preguntar-li amb ironia.
- Aii, jo que sé - Es va defensar.
- A més crec que m'agrada una altra persona... - Vaig començar a dir.
- Ah sí? Això no m'ho havies dit - Em va tallar el Matt, estava corrent al costat del Ben i llavors vaig recordar que li havia de preguntar una cosa a la Xènia.
- Ningú! I tu perquè escoltes les nostres converses? - Vaig acusar-lo.
- És que... - No sabia que dir i es va notar molt - Estavem aquí amb el Ben i us anavem a preguntar-vos si voleu fer junts les competicions.
- A veure Matt, primer no saps dissimular i segon clar que ho volem fer juntes, la veritat ja ho havíem pensat - Vaig explicar-li. - I ara ens deixeu un moment soles amb la Xènia?
- Sisi... - Va respondre el Ben, que fins ara no havia parlat. Només s'havien estat tirant miradetes amb la Xènia, i sí, encara que parles ho notava. - Ho veus Matt, no hauríem d'haver anat a escoltar-les i mare meva no saps dissimular eh - Vaig sentir que parlaven el Matt i el Ben quan a estaven lluny.
- I doncs? Què em vols dir? - Em va preguntar estranyada la Xènia abans que li marxes el somriure tonto de la cara.
YOU ARE READING
Ell i ella
RomanceLa Clara coneix un noi que sabia que existia des de tota la vida. Però mai s'havia plantejat conèixer-lo a fons ni fer-se amiga, menys que li acabés agradant. Tot és possible, no?