TanıtıM

2K 120 29
                                    


Merhabalarr :)
Çoğunuz tahmin etmiştir belki de bu shipi kaçırmayacağımı :) hazır tiktokta olduğu gibi wattpad'de de dizinin boku çıkmamışken yazayım dedim 💕
Diziyi izlemeyen kaldıysa ayıptır valla gitsin izlesin darılırım 😂 İzleyenlere ise keyifliiii okumalar eminim benim yazarken aldığım keyfi siz de okurken alacaksınız.


***

Wednesdey çarşambaları hiç mi hiç sevmezdi. Ona doğduğu günü hatırlatırlardı hep. Evrenin soğuk, mutsuz, duygusuz birine ihtiyacı var mıydı bilemiyordu ama buradaydı işte. Nevermore'un demir korkuluklardan oluşan bahçe kapısının önünde durmuş önündeki devasa okul binasını izliyordu. Daha doğrusu binanın çatısındaki yuvarlak penceresini.

Yüzü her zamanki gibi donuk olsa da kaşları çatık, gözleri öfkeliydi. Tiksinti, nefret, haz gibi nadiren duygu hissederdi ve öfke de onlardan biriydi. Şu anda gözlerini dikip izlediği sarışın kadına ölesiye bir öfke besliyordu. Elleri kanlıydı, hiç şüphesiz onunki de öyle. Larissa Weems bir şeyler gizliyordu ve o gizlediği, korumaya çalıştığı şey her neyse bu gece bir öğrencinin daha hayatına mâl olmuştu.

Öfkeyle parlayan siyah küreler onu duygusuz bir ifadeyle izleyen mavilere kilitlendiğinde Nevermore'un tepesinde büyük bir şimşek çakarak beraberinde fırtınayı şiddetlendiren gök gürültüsünü de getirdi. Wednesdey neredeyse tamamen ıslanmasına rağmen bunu umursamadı. Kirpiklerinin arasından akan yağmur damlaları görüşünü bulanıklaştırsa bile gözünü kırpmadan izlemeye devam etti onu izleyen kadını. Ancak Larissa bu göz kontağını daha fazla sürdürmedi ve sırtını pencereye döndüğü gibi odayı aydınlatan tek ışık kaynağı olan şöminesine doğru yürüdü. Wednesdey ise öfkeyle hala aynı yerde durmaya devam ederken ruhsuz bakışlarını önü boşalmış yuvarlak pencereden ayırmadı. Larissa Weems bir sır saklıyordu ve Wendesdey o sırrı çözecekti...


Okumaya başladığımız tarihi bırakalım lütfen 🌸
Umarım beklenilen bir hikaye olmuştur (:

New Moon / Wenclair gxg Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin