Bölüm şarkısı
Sancak - bu rüyaysa uyandırma
Mabel Matiz - antidepresanBölümlerden ve duyurulardan haber almak için beni takip edin yasemin_bella
Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaaBol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın
Buraya güzel seven adam kitapları bırakır mısınız herkes faydalansın çiçeklerim
Lütfen saçma kitaplar önermeyin.Yazardan
_________________________________Bir yerde insan anlıyor hatanın günahın kendisinde olmadığını.
O seni daha güzel olsanda sevmeyecekti, daha iyi olsanda sevmeyecekti.
Çünkü sevmek için kibri bırakmak gerekiyor.
Kibir insanı büyük çıkmazlara yalnız bırakır.
Neyran aynaya bakarak gözlerine sürme çekti.
Üzerinde bej renk bir gömlek altında yüksek bel bir Jean vardı.
Yüzünde sevilmenin verdiği büyük bir gülümseme.
Biri vardı, onu ondan daha çok seven biri, korktuğun da sığınacak biri.
En basitinden " çok kötüyüm gel " dediğinde gelecek biri vardı.
Dayısı ve abisinin hakkını hiç bir zaman ödeyemezdi ama bazen yıkıldığını gösteremezdin kimseye.
İşin içine gurur girdiğinde en yanınana bile gösteremezsin çünkü acını.
Elmacık kemiklerine allık sürerken parmağında duran gümüş renk alyansa takıldı gözleri.
Bağlılık, birine kalpten yürekten bağlı olduğunu simgesi gibiydi bu yüzük.
Tekrar yanaklarını ağrıtacak bir gülümseme belirdi yüzünde.
Pat diye açılan kapıyla gözleri oraya doğru kaydı.
" Bak ben bunu öldürürüm de sen çok üzülür müsün." Fırat burnundan soluyarak odaya girdi.
" Hayırdır abi." Nehran merakla ayağa kalktı.
" Sabahın köründe damlamış buraya sanırsın belediye bir yere kaçıyor." Oda da bir sağa bir sola gitmeye başladı.
" Bir de elinde çiçeklerle gelmiş it cinsi, aklı sıra anamın gözlerini boyuyor." Fırat elini başına götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Bey
RomanceKuma ve kadına şiddet aşağılama yoktur "Daha evlenmedik üç gün sonra dönünce nişan takacağız bir aya kalmadan evleniriz, ama ben can eşimi buldum." Kurt bey Neyrana bakınca yeşil kahve gözleri parladı. Uzakta onu acıyla izleyen bal rengi gözlerden...