Bölüm şarkısı
Levent yüksel - sultanım
Mustafa sandal- aşka yürek gerekBölümlerden haberdar olmak için beni takip edin yasemin_bella
Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaaBol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın öptüm by
Yazardan
_________________________________Sen benim en temiz yanım değil misin.
En saf sen değil misin gönül meclisinde.
En güzel senin beni benden alan o gözlerin değil mi.
Kurt bey mavi gözlere bakarken ilk defa ev sıcaklığını hissediyordu.
Tam şu anda karşılıklı bir restaurantın terasında kahve içerken.
Bu kaçıncı kırk yıllık sözleriydi onların birbirine verdiği.
" Akşam için elbisen hazır mı fıstığım, olmadı çiftliğe geçmeden alalım." Dedi Kurt bey fincanını masaya bırakırken.
" Hazır merak etme, yengem halletmiş onu." Neyran kollarını birbirine dolayıp geriye yaslandı.
" Çok güzel olur musun." Kurt beyin yüzünde gerçek bir merak vardı.
" Niye olmayayım mı." Neyran tebessümle bakıyordu.
" Olma... Yani zaten güzelsin daha fazla olma, kimse benim gözümle bakmasın sana." Kurt bey kollarını masaya dayadı.
" Kimse senin kadar güzel bakmaz Agâh." Dedi Neyran.
Mavi gözlerini Kurt beyin sert çehresinde gezdirdi, oldukça yakışıklı ve kendinden emin duruyordu her haliyle.
" Şimdi seni öpsem ya, dudaklarım da denizin tuzlu tadı kalır mı fıstığım." Kurt beyin yeşil kahve gözleri Neyranın dudaklarına kaydı.
" Sen de hep bir öpme peşindesin." Neyran gözlerini manzaraya çevirdi.
" Hoşuna gitmiyor mu." Kurt bey biraz daha eğilip kısıkça fısıldadı.
" Ben gitmiyor mu dedim." Neyran adama bakıp tekrar manzaraya çevirdi gözlerini.
" Şimdi sana bir soru sorsam bana gerçeği söyler misin." Kurt bey dudağını kenarını dişleriyle ezdi.
" Ne soracaksın." Neyran mavi gözlerini adamın gözlerine çevirdi, o gözlerde büyük bir yangın vardı.
" Doğruyu söyleyecek misin bebeğim." Dedi Kurt bey sesinde binbir vaat vardı Neyrana gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Bey
RomansaKuma ve kadına şiddet aşağılama yoktur "Daha evlenmedik üç gün sonra dönünce nişan takacağız bir aya kalmadan evleniriz, ama ben can eşimi buldum." Kurt bey Neyrana bakınca yeşil kahve gözleri parladı. Uzakta onu acıyla izleyen bal rengi gözlerden...