13.bölüm

64.6K 4.5K 596
                                    

Bölüm şarkısı
Emir Can igrek - Nalan
Yıldız Tilbe - delikanlım

Artık eski düzene dönme kararı aldım, bölüm kısa demeyin haftada yedi bölüm attığımı bilirim o yüzden eski düzende devam edeceğim bölüm yazmak gözümde büyüyor yoksa

Beni takip ederek destek olabilirsiniz yasemin_bella

Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaa

Bölümleri beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Bölümleri beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yazardan

Ben yedi kat yerin yabancısı değilim, ben senin en içinden bir parçayım.

En kuytu köşede kalan bir parça, hiç sevilmeyen bir parça.

" Hele hele hele Adanalım, gel yanıma gadan alım." Ayşe elinde ki mendille Neyranın odasına girdi.

Neyran kafasını kaldırıp değişik hareketlerle halay çeken Ayşe'ye baktı.

Gözlerini devirip yatağın diğer tarafına yattı.

" Hele hele hele anteplim gel yanıma gir datlım." Ayşe dizlerinin üzerine çöküp geri kalktı.

Yan dönüp halayına devam ederken bir yandan da bağır çağır söylüyordu.

" Neyran kalk lan artık, götünü devirip yattın.

Bak o Kurt denen manyetik bu gün seni almazsa, Allah bizi alacak kalksana kız." Ayşe en sonunda Neyranın üzerine yattı.

" Ayşe sabah sabah ne bu enerji ya, git başımdan uykum var." Neyran kafasına kadar yorganı çekti.

" Kızım beni istemeyecekler sana geliyorlar sana, bak bizi bu manyetikle uğraştırma valla ham yapar bizi." Ayşe Neyranın yanına yatıp başını eline yasladı.

" Allah seni bildiği gibi yapsın emi." Neyran kalkıp banyoya doğru yürüdü.

" Çabuk gel hadi anam börek yaptı." Ayşe hızla odadan çıktı.

" Hele hele hele Adanalım gel yanıma gadan alım." Omuzlarını oynatarak avluya geldi.

" Kimmiş o Adanalın." Fırat çatık kaşlarla Ayşe'ye baktı.

" Hiç, genel dedim ben. Ay abi türkü söylüyorum." Ayşe omuz silkip masaya geçti.

" Tamam da neden söylüyorsun bu zulmü hak edecek ne yaptık biz." Neyran arkadan gelip Fırat'ın kolunun altına girdi.

Kurt Bey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin