Bölüm şarkısı
Ferhat Göçer - kızımBeni takip ederek bölümlerden haberdar olabilirsiniz Wattpad bazen bildirim göndermiyor yasemin_bella
Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaaBol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın
Siz Neyranın yerinde olsanız ne yapardınız
Yazardan
_____________________________Yer neredeydi sahi, gök neredeydi, insan neden hep muhtaç olandı.
Bir laf bir kelime bu kadar yakar mıydı insanın canını.
Kızım lafı bir kurşun olup saplanır mıydı insanın göğsüne.
Neyran kendi gözlerinin benzerine bakarken oluk oluk kan akıyordu ciğerinden.
Ona kimse kızım dememeliydi, ona kimse umut vermemeliydi.
Tekrar her gördüğü mavi gözlü adama acaba babam mı diye özlemle bakmamalıydı.
Kimsenin onun çocukluğunun acılarını kazımaya hakkı yoktu.
" Hoş geldiniz Varol bey." Neyran geriye çekilip Varol Şerbaya yol verdi.
Varol geçmeden kızına baktı, geç kalmışlık böyle bir şey miydi.
Canından olana en uzak olmak mıydı hatalarının bedeli.
" Hayatım sen çık istersen ben Varol beyi bekliyordum zaten." Arkadan gelen Kurt beyin sesiyle Neyran kendine geldi.
" Tamam canım." Neyran Varol beye gülümseyerek arabasına doğru yürüdü.
Arabasına binip uzaklaşırken Varol Şerbayın aklı hala gülen yüzündeydi.
" Varol bey böyle pervasızca Neyranın karşısına çıkamazsınız." Kurt beyin sert sesiyle yola bakmayı bırakıp ona döndü.
" Neyran benim kızım." Varol beyin sesi titriyordu.
" Neyranda tek bir yara daha açmanıza müsaade etmem Varol bey, yoklugunuz dertken bir de varlığınız dert olamaz ona.
Bakın Neyranla önce ben konuşup her şeyi anlatacağım ondan sonra sizinle görüşmek isterse ararım sizi ama dahası olmaz, Neyranda bir yara daha açtırmam." Kurt bey oldukça kesin konuşuyordu.
Varol bey tekrar Neyranın gittiği yola doğru çevirdi başını.
" Yürüdüğü yolları bile özlemek nasıl bir şey bilir misin sen, bir umudum var Kurt bey tek bir umut o da olmazsa yaşayamam artık." Varol Şerbay tükenmiş bir halde arabasına yöneldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Bey
RomanceKuma ve kadına şiddet aşağılama yoktur "Daha evlenmedik üç gün sonra dönünce nişan takacağız bir aya kalmadan evleniriz, ama ben can eşimi buldum." Kurt bey Neyrana bakınca yeşil kahve gözleri parladı. Uzakta onu acıyla izleyen bal rengi gözlerden...