38.bölüm

57.5K 4.1K 910
                                    

Bölüm şarkısı
Emir Can igrek - aç bağrını
Beyaz skandalım

Beni takip ederek bölümlerden haberdar olabilirsiniz yasemin_bella

Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaa

Bol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın muck muck

Bol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın muck muck

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yazardan
_____________________________

Sana şiirler yazsam, her mısrada seni ansam olur muyuz eskisi gibi.

Zaman geçiyordu, herkes eğlenirken Kurt beyin gözleri sadece Neyranın üzerinde dolanıyordu.

Bu kadına şiirler yazılırdı, Kurt bey seve seve yazardı.

Neyran Ayşe'nin elinden kurtulup nefes nefese Kurt beyin yanına oturdu.

Kurt bey onun bu haline gülerek şişede bulunan suyu bardağa doldurup Neyrana uzattı.

" Teşekkürler." Neyran hafif terlemiş ve kızarmıştı.

Yara yeri ara sıra sızlıyordu, bu kadar yorulmaması gerekse de düğünün de doyasıya eğlenmek istiyordu.

" Çok terledin yavrum hasta olacaksın." Kurt bey Neyranın yüzüne gelen saçı kulağının arkasına sıkıştırdı.

" Bu daha ne ki İstanbul'da ki düğünde daha da eğleneceğim, hem sende o zaman böyle oturmazsin yanımda olursun." Neyran Kurt beyin elini tutup avuç içini okşadı.

" Olurum fıstığım." Şimdi Neyranı öpmek vardı ama bu kadar insanın içinde yapamazdı.

" Bana bir öpücük borcun var çiçeğim daha öncekilerle birlikte faiziyle alacağım." Neyranın gözlerinin içine bakarak göz kırptı.

" Tamam canım." Neyran omuzlarını silkip pistin ortasında halay çeken Ayşe'ye baktı.

Ayşe'ye bakan biri daha vardı, o da sinirden kaskatı kesilmiş Sencer Manhardan başkası değildi.

Sencer gözlerini etrafında gezdirince çoğu kadının potansiyel gelin olarak Ayşe'ye baktığını gördü.

İçinde bir yerler kaynıyordu, tam şu anda Ayşe'yi çekip almak vardı ama Kurt beyden çekiniyordu.

Her şey usulüne göre olacak demişti Kurt bey ve ona karşı gelmek mümkün değildi.

Bu yüzden düğünden sonra Orhan ağayı iş yerinde ziyaret edecek ondan sonra İstanbul'da ki düğüne geçecekti.

Kurt Bey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin