Bölüm şarkısı
Koray Avcı - yanımda sen olmayıncaBeni takip ederek bölümlerden haber alabilirsiniz yasemin_bella
Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaaBol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın
Veee Sencer Manhar
Yazardan
_____________________________Bir gün en olmadık zamanda anlayacaklar kıymetini.
Bir gün bir çift gözde senin gölgeni aradığında anlayacaklar.
Bir kelam da ona verilen bir selam da anlayacaklar, artık olmadığını.
Belki günler belki aylar geçecek ama bir gün dönüp o olsaydı bana bunu yapmazdı diyecekler.
Ömer Mirza durduğu pencere önünde bunu düşüyordu.
Neyran olsaydı bu kadar mutsuz olmazdı, o yanında olsaydı olmazdı.
Açılan kapıyla başını o tarafa doğru çevirdi.
Emre bu güne kadar onun yaptıklarını hiç bir şekilde sorgulamayan kuzeni ilk defa ona böyle bakıyordu.
İğrenç bir şeye bakar gibi, bir zavallıya bakar gibi.
" Ne oluyor Emre, destursuz kapıyı nasıl açıyorsun." Ömer Mirzanın en önem verdiği şeylerden biri de saygıydı.
Emre hiç üzerine alınmadan hızla Ömer Mirzanın yüzüne yumruk attı.
" Nasıl yaparsın lan, oğlum sen bu kadar kansız mısın. Nasıl kıyarsın lan şerefsiz." Bir kez daha vuracağı zaman Ömer Mirza hızla çekilip bu sefer o yumruk attı.
" Yaptım lan, sonuna kadar hak ettiler. Daha neler yapacağım neler. Ciğerlerini söküp alacağım onun." Ömer Mirza hırsla konuştu.
Emre inanamazca ona baktı, bu kadar adi bir adam mıydı kuzeni.
Bu sefer sert bir tekmeyi Ömer Mirzanın karın boşluğuna geçirdi.
" Ulan kansız köpek." Emre lafını bitiremeden Ömer Mirza doğrulup sert bir yumruk attı yüzüne, Emre bir iki adım geri çekilmek zorunda kaldı.
" Sana mı kaldı lan beni sorgulamak istedim yaptım o kadar. Ben Ömer Mirza Altunerim herkes boyun eğecek herkes, eğmeyen bedelini öder." Bu sefer yumruğunu Emre'nin sol karnına geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Bey
RomanceKuma ve kadına şiddet aşağılama yoktur "Daha evlenmedik üç gün sonra dönünce nişan takacağız bir aya kalmadan evleniriz, ama ben can eşimi buldum." Kurt bey Neyrana bakınca yeşil kahve gözleri parladı. Uzakta onu acıyla izleyen bal rengi gözlerden...