Bölüm şarkısı
Haluk Tolga İlhan - Kağızmana ısmarladımBeni takip ederek bölümlerden haberdar olabilirsiniz yasemin_bella
Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaaBol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın
Sencer ve Ayşe Kurt bey kitabında kalacaklar ben bir kitapta geçen karaktere başka bir kitap yazmıyorum prensip meselesi.
Yazardan
____________________________Yakıcı bir öfkenin yaptıramadığı çok az şey vardır hayatta.
Kurt bey önünde ki kum torbasını yumruklarken içinde ki öfkeyi boşaltmaya çalışıyordu.
Fırat ve onun yersiz sorularından sonra gitmişlerdi.
Kurt bey çok gidiş görmüştü ama hiç biri Neyranın gitmesini izlemek kadar zoruna gitmiyordu.
" Nikahlı karımı aldı gitti şerefsiz." Hırsla bir yumruk daha attı.
Üzerinde bir şey yoktu, elleri sarılı altında sadece siyah bir şort vardı.
Öfkesi derinden sarsıyordu, içinde birikiyordu.
Kurt bey sabırlı bir adam değildi, hiç olmamıştı.
Sorgulanmaktan hoşlanmazdı, o derdi ve yaparlardı.
Ama şimdi mavi gözlü bir kadın üzülmesin diye sabrediyordu.
Neyranı üzmek istemiyordu, onun canı sıkılsın istemiyordu.
Bu yüzden bütün saçma sapan teferruatlara göz yumuyordu.
Yeter ki o mavi gözlü kadının yüreği yaş dolmasın.
Bir ara ciddi ciddi Fırat'ı terastan atsa Neyran ondan vaz geçer mi diye düşündü.
Ama kendini kontrol altına almayı başarıp karısını üzmedi.
" Ah benim fıstığım senin için kimlere katlanıyorum." Geri çekilip bir kez daha yumruk attı.
Vücudundan akan terler umurunda bile değildi.
Göğüs kafesi aldığı nefeslerle hızlı hızlı inip kalkıyordu.
" Ooo bu Fırat sinirimi Kurt." Sencer alayla söylenip omuzunu duvara dayadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Bey
RomanceKuma ve kadına şiddet aşağılama yoktur "Daha evlenmedik üç gün sonra dönünce nişan takacağız bir aya kalmadan evleniriz, ama ben can eşimi buldum." Kurt bey Neyrana bakınca yeşil kahve gözleri parladı. Uzakta onu acıyla izleyen bal rengi gözlerden...