37.bölüm

57.1K 4.4K 1K
                                    

Bölüm şarkısı
Emir Can igrek - adı bende saklı

Depremde yakınını evini  kaybeden herkese geçmiş olsun, başınız sağolsun

Ben geldim yazmam lazım kafam o kadar dolu ki sinirliyim o yüzden bölüm yazmaya karar verdim.

Günlük rutinlere dönmemiz gerekiyor ister istemez. Yavaş yavaş eski düzende yazmaya başlayacağım.

Bol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın

Öptüm by by

Yazardan_____________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazardan
_____________________________

Başka bir hikayenin başrolü olsaydık keşke.

Neyran aynada ki aksine bakarken gözlerinde farklı bir umut vardı.

Gerçekten bir yuvaya sahip olacaktı, mutlu olacaktı.

Bunları düşününce bile kalbinden binlerce kuş uçuyordu.

Onun hikayesi kötü başlamıştı, dayısının dedesinin insafına kalmıştı. Daha el kadar bebekken.

Ama Orhan ağa Allah'ın onlara emanet ettiği bebeğe çok güzel bakmıştı.

Emine hanım Neyrana ana olmuş kendinden ayırmamıştı.

" Bence hâlâ vazgeçebilirsin gülüm." Fırat elinde ki kahveyi içerken söylendi.

" Abi senin gelin odasında ne işin var Allah aşkına." Ayşe elinde ki allık fırçasını makyaj masasına bıraktı. Yönünü Fırata çevirip ters ters baktı.

Neyran için kuaför gelmiş saçını makyajını yapmıştı.

Ayşe saçını yaptırsa da makyajını kendi yapmak istemişti.

" Ne yapayım umut fakirin ekmeği işte." Fırat boynunu büküp iki yana salladı.

" Abi." Diyerek Neyran dolu gözleriyle Fırata yaklaştı.

Fırat oturduğu yerden kalkıp Neyranın bedenine kollarını sardı.

" Şşş bir şey yok kimse benim çiçeğime bir şey yapamaz oyarım ben adamı senin arkanda dağ gibi abin var." Diyerek Neyranın alnını öptü.

Ayşe'nin dudak büktüğünü görünce diğer kolunu da ona açtı.

Ayşe eteğini tutarak gelip abisinin kolunun altına girdi.

" Ben hem o it cinsiyle uğraşmayı seviyorum kızım, biliyorum ki seni korur kollar yoksa tuzluk bile alamazdı bizim evden." Diyerek tekrar Neyranın saçlarını öptü.

Kurt Bey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin