Bölüm şarkısı
Oktay kaynarca- ezele de deli gönül ezeleBeni takip ederek bölümlerden haberdar olabilirsiniz yasemin_bella
Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaaBol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın muck muck
Bir de karakterleri okurken herkesin hata yapabileceğini düşünün kimse dört dörtlük değil bu hayatta.
Arkadaşlar aylarca bölüm atmamışım gibi davranmasanız mı.
Yazardan
_____________________________Zaman geçer, çok sevdiğin nefret ettiğin olur.
Dostun düşmana, bağın gazale döner zamanla.
Ne ekersen onu biçmezsin bazen, senin yerine ekilenleri biçmek kalır sana.
Varol Şerbay geldiği yere acı dolu bir bakış attı.
Elinde ki siyah güllerle aradığı mezarlığı buldu.
Mezarlığı özenle temizliydi, Orhan ağa boş bırakmamıştı mezarını anlaşılan.
Sol gözünden acı dolu bir yaş aktı, yanağından boynuna doğru süzülen bir yaş.
Dizleri taşıyamadı bedenini, tam mezarın yanına yığılır gibi oturdu.
Elinde ki gülleri mezarın üzerine yavaşça bıraktı.
Gonca bilse sevinir miydi sahi, Varol Şerbay ona güller getirmişti.
Mezarına dahi olsa sevdiği adam ona güllerle gelmişti.
" Sen buna da sevinirdin değil mi yaralı ceylanım." Elinin tersiyle gözlerini sildi.
" Yemin ederim gelecektim Gonca, tek başına bunca acının içinde bırakmayacaktım seni, seni çekip alamasam bile yan yana yatacaktık bu mezarda." Varol Şerbayın pişmanlığı çok başkaydı.
Gonca ne kadar hata yapmış olsada o da o kadar hatalıydı.
Bunu inkar edemezdi, kızına sahip çıkamamıştı.
" Bilmiyordum, bir kızımız olduğunu bilmiyordum senin tek umudunu o gün toprağa gömdüğümü bilmiyordum.
Bana yalan söylediler, sordum dostum dediğim kim varsa sordurdum kimse bana hamile demedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Bey
RomanceKuma ve kadına şiddet aşağılama yoktur "Daha evlenmedik üç gün sonra dönünce nişan takacağız bir aya kalmadan evleniriz, ama ben can eşimi buldum." Kurt bey Neyrana bakınca yeşil kahve gözleri parladı. Uzakta onu acıyla izleyen bal rengi gözlerden...