Bölüm şarkısı
Deniz Toprak - diz dize speed upBeni takip ederek bölümlerden haberdar olabilirsiniz yasemin_bella
Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaaBol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın muck muck
Bu arada kitap +18 onu bilinciyle okuyun bunu niye yazdın falan kabul etmiyorum haberiniz olsun direk engellerim bunu eleştireni zaten yetişkin katagoride kitap ona göre.
Yazardan
_____________________________Hiç bilmediğin bir toprakta açmaya çalışırken bulursun kendini.
Toprak yanlış, iklim yanlıştır senin için.
Senin o toprakta yeşermeni beklerler, büyümeni çiçekler açmanı.
Ama sen o toprakta çürür gidersin sadece.
Adam kadının toprağı değildir çünkü, kadın adamın gönlünde açan çiçek değildir.
Böyle böyle solar gider çoğu kadın, toprağı olmayan adamlarda çürüyerek.
Neyran bindallı seçerken toprağını bulmuştu, çiçekler açacaktı Kurt beyin toprağında.
Onu çürüten toprak, şimdi başka bir adamla yeniden yeşerecekti.
" Buna ne dersin yengem." Neyran elinde tuttuğu mavi renk bindallıyı Emine hanıma gösterdi.
" Çok güzel çocuğum ama giyde bir üstünde görelim." Emine hanım dolmaya hazır gözleriyle gülümsedi.
" Bence olmaz o, ne gerek var bu kadar hazırlığa." Fırat kahvesini içerken huysuzlandı.
Bütün düğün hazırlıkları ile yakından ilgileniyordu.
Ve pek yardımcı olduğu söylenemezdi, daha çok şikayet ediyordu.
Neyran onun bu haline göz devirdi, Fırat her şeye karışmayı huy edinmişti kendisine.
" Boş ver sen abimi git dene de üzerinde görelim." Ayşe ters ters abisine bakıp Neyrana döndü.
Neyran kafasını sallayarak onu onayladı ve kabine girdi.
" Ayşe sende gözümün önünde dur." Fırat'ın gözleri bu sefer de Ayşe'nin üzerindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Bey
RomanceKuma ve kadına şiddet aşağılama yoktur "Daha evlenmedik üç gün sonra dönünce nişan takacağız bir aya kalmadan evleniriz, ama ben can eşimi buldum." Kurt bey Neyrana bakınca yeşil kahve gözleri parladı. Uzakta onu acıyla izleyen bal rengi gözlerden...