15.bölüm

62.7K 4.6K 692
                                    

Bölüm şarkısı
Serdar Ortaç- bilsem ki

Beni takip ederek destek olabilirsiniz beş bine çok az kaldı yasemin_bella

Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaa

Bol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın

Yazardan_________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yazardan
_________________________________

Hepimiz birer toz zerresi değilmiyiz şu dünyaya.

Herkes kendi dünyasının mutsuzu, herkes kendi dünyasının yenilmişi değil mi.

Neyran kendi dünyasının en sevilmeyeni değil mi.

Şimdi birinin ona söylediği bir çift söz bu kadar mı yakardı canını.

Gözlerinin dolduğunu hissetti, boğazın da bir yumru oluştu.

Geçmişten, çok geçmişten beş yaşında ki kız çocuğu fısıldadı.

Bizi annem bile sevmedi ki.

Neyran derin bir nefes alıp hala kendisine bakan adamın yeşil kahve gözlerine baktı.

" Seni hep seveceğim fıstığım." Kurt bey severdi, onu kimse sevmemiş olsada o sevmeyi öğrenirdi Neyran için.

Bir anda Ayşe'nin ayaklanmasıyla kendi dünyalarından çıktılar

Yengeside Neyrana kaş göz yapınca Neyran da hemen mutfağa geçti.

Ayşe kahve fincanlarını ayarlarken, Neyran kahveleri yapmaya başladı.

Tek tek kahveleri kenarda ki büyük işlemeli tepsiye dizdi.

" Bana bak, heyecan yapıp kahveleri o manyetiğin başına geçirme ha." Ayşe eline aldığı sürahiyle bardaklara su koyuyordu.

" Ayşe sus, şimdi kalpten gideceğim zaten." Neyran olan kahveleri fincanlara boşalttı.

Ayşe'nin sabah getirdigi kurdeleyi birine bağlayıp fincanda ki kahveye bal ekledi.

İki tane adet vardı aslında, gelen görücüyü kız beğenmezse hafif hissedilecek tuz koyar eğer beğenirse de yine hissedilecek miktarda bal koyardı kahvenin içine.

Zamanla bu gelecek evrilsede Neyran kahveye bal koymayı tercih etmişti.

" Aman da aman o Allah'ın manyetiğine de kıyamazmış." Ayşe Neyranın yanaklarını sıkmaya başladı.

Kurt Bey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin