Bölüm şarkısı
Köfn - bir tek ben anlarım
Fatma Aydoğan- hasretinle yandı gönlüm.Bölümlerden haber almak için beni takip edin bazen Wattpad hatası yüzünden bildirim gitmiyor yasemin_bella
Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaaBol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın öptüm by
Yazardan
_________________________________Ben olduğum kişi olmak için kaç dalımı kırdım biliyor musun.
Ayakta kalmak için kaç kere yıkıldım, düştüm çamurun içine.
Ben olmak için kaç kişiden vazgeçtim acımadan.
Neyran bu kapıda bu kadar güçlü durabilmek için kaç gece sabahlamıştı.
Avukat olup kadınları koruyabilmek için. Onun gibi kimseyi kolay harcamasınlar diye.
Şimdi karşısında Necdet Viranlı dururken hemen arkasında da ki merdivenlerin başında da Selvi duruyordu.
Onun gözlerinin yaşla parladığını görebiliyordu Neyran.
Hemen avluda ki masanın başında İbrahim Viranlı vardı.
" Hayırdır avukat hanım karımı yine kandırıp götürmeye mi karar verdin." Necdet kibirle baktı karşısında ki kadına.
" Avukat hanım sizi uyardım, bizim işlerimizden uzak dur diye." İbrahim dişlerini sıkarak konuştu.
Aslında Kurt beyden korkmuştu ama Kurt bey ona bir şey yapmamıştı.
Bu ibrahime daha da cesaret vermişti, ellerini masaya dayayıp ayağa kalktı.
O da hemen Necdetin yanına geldi, ikiside kibirle Neyrana bakıyordu.
Neyran onların bu haline güldü, İbrahim'in cezasını kendi kesmek istemişti.
" Selvi eşyalarını al mehirlerin ve düğünde takılan altınlarla birlikte, buradan gidiyoruz." Neyranın sesi avluyu doldurdu. Selvi hızla merdivenleri çıkıp kaldığı odaya girdi.
" Bana bak kadın, alırım şimdi seni ayağımın altına." Necdet bağırıp Neyranın üzerine yürüdü.
Tam o sırada Neyran belinden çıkardığı bıçağı Necdet ne olduğunu anlamadan omuzuna sapladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Bey
RomansaKuma ve kadına şiddet aşağılama yoktur "Daha evlenmedik üç gün sonra dönünce nişan takacağız bir aya kalmadan evleniriz, ama ben can eşimi buldum." Kurt bey Neyrana bakınca yeşil kahve gözleri parladı. Uzakta onu acıyla izleyen bal rengi gözlerden...