Bölüm şarkısı
Edip bülbül - öldüm ağlasan ne olurBeni takip ederek bölümlerden haber alabilirsiniz yasemin_bella
Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaaBol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın
YazardanSen miydin sahi bana bunca kötülüğü yapan.
Sen miydin açan çiçeklerime vuran ayaz.
Kış günü beni evsiz barksız bırakan sen miydin.
Neyran aynada kendisine bakarken içinde ki heyecana anlam veremiyordu.
Kalbi bir kuş olup göğüs kafesini delip geçmek istiyordu.
Ayşe kendi odasına geçmiş kıyafet giyiyordu.
Neyran da yengesinin onun için aldığı nişan kıyafetini giydi.
Bu gece Allah'ın huzurunda Kurt beyin karısı olacaktı.
Çalan telefonla aklı dağılmıştı, aynadan kendine son bir bakış atıp komodinin üzerinde bulunan telefona uzandı.
Zaman ağırlaştı, zaman birine müebbet bir yük bıraktı.
Neyran umursamazca açtı telefonu, ruhu çalınmış gibiydi.
" Ben seni kaybettim değil mi." Adamın sesinde dünyanın yükü vardı.
" Sen şimdi başka birinin mi karısı olacaksın." Adamın ağladığını anladı Neyran.
Yavaş adımla atarak yatağa oturdu, bir elinde telefon vardı.
" Güzelliğim." Ömer Mirza yıkılmıştı, bir enkazın altında kalmıştı.
" Öğrendin demek." Neyranın sesi duygudan yoksundu.
Üzülmüş müyüm diye kendini yokladı, kalbinde bir dirhem acıma bile bulamadı.
" Sen biliyordun." Sesinde isyan vardı, Ömer Mirza acıdan nefes alamıyordu.
" Abim hapisten çıkınca öğrendim her şeyi." Neyran kafasını pencereye çevirdi.
" Yapma... Kurban olayım o adama evet deme. Ne olur onu sevme Neyran. Yalvarırım yapma." Ömer Mirza son nefesinde vasiyetini söyler gibi konuşuyordu.
" Ben onu seviyorum Ömer Mirza, bak ne inat ne başka şey. Kalbimi istese çıkarır veririm ben ona." Yapardı Neyran Cevheri onun için her şeyi yapardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Bey
RomanceKuma ve kadına şiddet aşağılama yoktur "Daha evlenmedik üç gün sonra dönünce nişan takacağız bir aya kalmadan evleniriz, ama ben can eşimi buldum." Kurt bey Neyrana bakınca yeşil kahve gözleri parladı. Uzakta onu acıyla izleyen bal rengi gözlerden...