49.bölüm

53.6K 4.4K 1.3K
                                    

Bölüm şarkısı
Berkay - sen varsın
Tekir - Yarem

Beni takip ederek bölümlerden haberdar olabilirsiniz Wattpad bazen bildirim göndermiyor yasemin_bella

Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaa

Bol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın muck muck 🌙

Bol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın muck muck 🌙

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yazardan
_____________________________

Ah sevgili, sen gelince iyileşecek mi sahi yaralarım.

Daha güzel olacak mıyım, daha da ben olacak mıyım.

Neyran bardakta ki suyu içip yerine bıraktığında gözlerini ona kibirle bakan kadına çevirdi.

" Valla abi, sen çocuğum diyorsun ama o bizi adamdan sayıp istemeye bile götürmedi." Kıymet hanımın sesiyle Neyran yanında ki adamın gerildigini hissetti.

Elini yavaşça Kurt beyin dizini koyup okşadı, bu kadının derdini biliyordu ama şimdi sırası değildi.

" Seni ne diye alsın yanına Kıymet, sanırsın çok seviyorsun." Şeref hanım Kıymeti sevmezdi, küçücük çocuğa yaptıklarını unutmamıştı.

" Niye öyle diyorsun abla, hadi onun anası yok terbiye vermedi, hep sizin yüzünüzden ata bilmez oldu." Kıymet hanımın sesiyle Kurt dişlerini sıktı.

Babasının olduğu sofrada laf söylemek ona düşmezdi.

" senin oğlunun anası vardı da ne oldu, ipsiz sapsız serserinin teki değil ki İbrahim." Celal bey sert gözlerle Kıymete baktı.

" Nesi varmış oğlumun abi, hep nazar var üzerinde." Kıymet oğluna baktı.

İbrahim sessizce yemeğini yiyordu, Kurt bey karısına yanlışlıkla bile bakarsa onu gerçekten gebertirdi.

İbrahim sessiz kalınca Kıymet hanım bu sefer kocasına baktı.

Ama o da sessizlik içinde yemeğini yiyordu.

Kıymet en sonunda Neyrana baktı, bu kadını hiç sevmiyordu.

Neyransa sinirle yanağını ısırdı, bu kadını mahvetmek istiyordu.

" Eee sizin çarşafı da göremedik, daha önce de bırakmamış mıydı Altunerin ağası, sağlam olduğu belli mi." Bir anda kıymet hanımın sözüyle ortalık buz kesti. Herkes bir an için denen şeyi idrak etmeye çalışıyordu.

Neyran kendisini buradan vurmaya kalkan kadına alayla baktı.

Kurt birden sinirle ayağa kalkacağı zaman Neyran elini tuttu.

Kurt Bey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin