Bölüm şarkısı
Taladro - 46 sokakBeni takip ederek bölümlerden haber alabilirsiniz yasemin_bella
Instagram hesabı
Yasemin_bellaa
Tiktok hesabı
Yasemin_bellaaBol bol yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın burası önemli
Bu üçüncü bölüm oluyor benim ilham perileri peşimi bırakmıyor sizler yorum yaptıkça benim yazasım geliyor.
Bu arada Kurt bey bitince biraz ara vereceğim o sırada da kitapların özel bölümlerini yazıp atmayı planlıyorum
8 Mart dünya kadınlar gününüz kutlu olsun çiçeklerim ❤️
Yazardan
____________________________Gösterilmeyen söylenmeyen sevginin bir gram değeri olmuyor, duvarda sizi sevebilir bilemezsiniz.
O yüzden en güzeli sevdiğini göstermek değil midir.
Kurt bey Neyranın saçlarını omuzlarını boynunu öpüyordu.
Neyran hissettiği güvenle sevgiyle mayıştı.
Başını geriye çevirip Kurt beyin çenesine ve dudağının kenarına dudaklarını bastırdı.
Kurt beyin yüzünde ki gülümsemeyle Neyranın hala pembe olan yanağını kokladı.
" Duşa girelim fıstığım." Kurt bey dudaklarını kırmızı yanağa bastırıp öptü.
" Tamam canım." Neyran başka bir dünya da hissediyordi kendisini.
Kurt beyin kolları yeni bir dünya yeni bir hayattı.
Kurt bey ayağa kalkarak banyoya doğru yürüdü.
" Sen bekle ben küveti dolduracağım çiçeğim." Kurt bey üzerine bir şey gitmeden banyoya girip küvete su doldurmaya başladı.
Neyran utançla başını başka yere çevirdi.
" Hiç utanması da yok." Sallaya sallaya geziyor kız bu iç sesiyle daha da kızardı.
Bir şeyler olmuştu ama içinde ki utangaç kadınla baş etmesi lazımdı.
" Kocam o benim neyine utanıyorum acaba." Üzerine pikeyi sarıp yataktan kalktı.
Yerdeki kıyafetlere ve yırtılmış bralete baktı.
" Hayvan herif ben onu çok seviyordum." Neyran elbiselerin üzerinden atlayıp geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Bey
RomanceKuma ve kadına şiddet aşağılama yoktur "Daha evlenmedik üç gün sonra dönünce nişan takacağız bir aya kalmadan evleniriz, ama ben can eşimi buldum." Kurt bey Neyrana bakınca yeşil kahve gözleri parladı. Uzakta onu acıyla izleyen bal rengi gözlerden...