10. BÖLÜM: Geçmişin Kanlı Maskesi

270 20 66
                                    

Sınır: 33 Yorum, 33 Oy.
...

İnsanların yalanlarıyla kurulmuş bu Dünya, bir tek benim doğru söylememle yıkılır mı?

Pars Kara; gemi karadan, yüzerek karaya çıkamayacağım kadar uzaklaştığında kolumdaki kelepçeyi çıkarmıştı. Bunun öcünü almak için saatlerdir bekliyor olmamın fevriliği ile kanepeden kalkıp o çok yakışıklı yüzünün tam ortasına kafa atmış ve beni yakalayıp tekrar kelepçelemesine fırsat vermeden koşarak uzaklaşmıştım

Geminin uzun ve geniş koridorlarını, güneş ışığının her zerresini mükemmellikle karşılayan salonları, 16 asansör, mürettebat odaları da dahil olmak üzere toplam 117 oda, her ihtiyacını karşılayacak restoran, spor, spa, jakuzi, eğlence, sinema, garaj, helikopter pisti ve hatta kapalı havuzu dahi dahil eden bölümlerini büyük bir ilgi ve şaşkınlıkla gezmiş her girdiğim bölüm ile Pars Kara'nın zenginliği ile tekrar karşı karşıya gelmiştim.

En sonunda, sürekli koridorlarda karşılaştığım hizmetçilerden birine odamı sormuş ve asansörle 7. kata çıkıp sağ koridora girmiştim.

Sol koridor demişti.

Hayır, sağ koridor 13. kapı demişti.

Kapının kulpunu kavradım ve kapıyı aralayarak içeri girdim.

Tam ortadan bir bölümü kahverengi parke, bir bölümü beyaz calacatta mermer olmak üzere düzenlenmiş geniş bir odaydı. Parke bölümünde siyah aynalı duvarla birleştirilmiş koyu kahverengi, victorian bazalı, beyaz ve gri tonlarında bir yatak ve yatağın sağ tarafında ahşap bir komodin; mermer bölümünde lacivert L koltuk, kahverengi fon perdelerle örtülü camın önünde yuvarlak çerçeveli kitaplık, L koltuğun hemen önünde ise kahverengi ünite ve televizyon bulunuyordu. Tavanda, yuvarlak gömme spot lambalar ve büyük siyah oval sarkıt avize yer alıyordu.

Derin bir nefes aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Derin bir nefes aldım. Banyoya girip soğuk bir duş almak, rahatlamak ve daha sonra da sert bir kahve içmek istiyordum.
Saçımdaki tokaları, stilettolarımı çıkardıktan sonra banyo olduğundan emin olduğum kapıya doğru ilerledim ama kısa süre sonra kulaklarıma dolan ingilizce kelimeler ile olduğum yerde durdum, parmak uçlarımda yükseldim ve yavaş, sessiz adımlarla ilerleyip kulağımı kapıya dayadım.

"Kasaları yükledim, Victor. İyi bir anlaşma olmasını istiyorum."

Pars Kara, neden benim banyomda mafyacılık oynuyor?

Sen, onun odasında olmayasın?

"Hayır. En az, 50 milyar dolar Victor. Daha azı, mümkün değil."

Ne malı?

Uyuşturucu, finans, kaçakçılık, karaborsa, çek senet tahsilatı, silah kaçakçılığı...

Beyaz Gül: MasumiyetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin