06|| Athena

125 3 0
                                    

Salim

Tfoo eerste 2 uur zwemmen. We staan aan de ingang van het zwembad. Gelukkig mogen we wel normale shorten dragen & geen badmuts. Want vroeger was dat pas schaamtelijk met die speedo's. Ik kleed me snel om. Youssef staat al op me te wachten op een bankje.

Opeens zie ik Soraya. Ze is bloedmooi.
Ik voel een andersoort liefde, ik heb het warm vanbinnen. Het is meer intenser. Yasmina komt naast haar staan.

Met ons 4 gaan we naar het zwembad. Chill dat we gewoon vrij mogen.
Ik doe een salto van de springplank. Youssef spring als een gek achter me. De 2 meisjes lachen hun kapot.

Ik trek Soraya in het water. Ze gaat kopje onder. Wollah dees meisje is phel fotomodel, ik ga niet liegen. Ze neemt me vast. Ik neem haar heupen vast. Ik zie dat meisjes naar ons aan het staren zijn. Kowed, naar wat kijken jullie.

Ik neem Soraya haar gezicht vast en zoen haar. Hier heb je iets om naar te kijken. Uit mijn ooghoek zie ik de meisjes vies kijken. Kanker wijven. De rest van de tijd hebben we echt een lol samen. Youssef doet gekke salto's.

Yassine komt naast me zwemmen. Hij is zwaar chill. "Weet je waar ik zin in heb?" Ik kan zijn gedachtes al voorspellen. "Yallah zid" We verlaten het zwembad en gaan richting de paskamers.

Ik steek een sigaret voor hem en voor mij op. "Shit word serieus met je meisje" lacht Yassine. "Jaa broer." "Wollah meh ik ben type voor vaste relatie." zegt yassine al lachend. "Ewaa jaa is wel tranquill broer." "Uhu Uhu" en geeft hij me speels een boks. "Wollah ik ben serieus."

"Safi ik geloof je." We roken onze sigaret op en gaan terug naar het zwembad. Ik weet dat het een vuile gewoonte is maar ewa ja niet iedereen is perfect toch?

Ik spring het water terug in. Naïma komt naast me zwemmen. Ze is een fucking kech. "Heeey Salim." "Kowed 3lia" Ze komt dichter bij me. Ik zwem verder. "Ik hou van badboys jeweetzelf" knipoogt ze.

Dit gaat te ver. "Tfoo kanker hoer, kowed zei ik ofnie." "Je meisje heeft veel geluk schatje" zegt Naïma. "Na3l bebek, vaderloze" scheldt ik haar uit.

Hoeren zoals haar moeten hun grensen kennen.
Ik heb alle respect voor dames, maar wollah ze is gewoon van straat. Je vind haar bij afval.

"Ze kon u weeral niet met rustlaten die kanker kehba" zegt Youssef. "Wollah broer, ze moet haar grensen kennen" lach ik. "Soraya vroeg achter je" zegt Youssef. "Waar is ze?" vraag ik. "Wollah meh ik weet." zegt Youss. 

Ik heb al zo een vermoeden waar ze uithangt. Ik ga naar de kleedhokjes. Alle deuren zijn open behalve eentje.

"Soraya, ik ben het.." zeg ik. Ze laat me binnen. Ze gebruikt het kotje voor haar alleen. "Ik zag je met Naïma.." zegt Soraya. Meskiena, dacht ze nu echt dat ik voor dat afval viel? Ze moet echt niet onzeker zijn. Vervolgens neem ik haar beide handen vast.

"Schatje, ik vind Naïma de grootste hoer die er is" "Ik ga dit niet tussen ons opgeven voor die kehba" ga ik verder. "Yasmina zei dat jullie heel dicht bij elkaar zwommen.." zegt ze. Kanker Yasmina. What the fuck moet ze ruzie stoken.

"Soraya, je bent het knapste, slimste, liefste .. meisje die ik ken, wollahmeh ik ga dat opgeven voor die straatwijf" lach ik.

"Sorry dat ik je niet vertrouwde" zegt Soraya.
Ze geeft me een knuffel. Haar huid voelt zacht aan.
We horen de bel. Eindelijk, zwemmen is gedaan.
Ik voel me comfortabeler in trainingspakken. "Ik zie je strakss" zeg ik. Ik verlaat het kleedhokje.

Even later staan we terug voor de inkom van het zwembad. Yassine komt naast me lopen. Hij geeft me een sigaret. Zulke shit moet je gewoon aannemen. We steken er allebei een op.

SoulmatesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu