Soraya
2 maanden later..
Ik heb alles wat er is gebeurd een plaatsje gegeven. De eerste weken waren erg moeilijk voor me. Ik at niks en dronk niks. Elke nacht kreeg ik een nachtmerrie, gelukkig was Abdelkader of Salim altijd aan me zijde om me te beschermen.
Zelf vond ik het moeilijk om te beseffen dat ik niet meer maagd ben. Zolang heb ik mijn eer verdedigd en poef zomaar van me afgenomen.
De jongens letten sindsdien erg op me. Ik vind het niet zo erg want het geeft me een veilig gevoel.
Ik heb nu alles laten bezinken en voel me prettiger in me vel.
Ik heb toch niet zoveel tijd om te denken want moet alles plannen voor de bruiloft van Abdelkader & Najwa.
Een maand geleden is hij haar hand gaan vragen. Ik was oprecht zo blij voor het paar. Ze zijn echt voor elkaar gemaakt.
Abdelkader komt mijn kamer binnen. De laatste tijd is hij erg zenuwachtig.
"Besef binnen 2dagen ben in een getrouwde man" "Wjw ben je weeral aan het stressen, alles is geregeld" "Maar dan nog, ik ga niet meer bij jou hier wonen" "Me3liesh je hebt een groter huis nu"
Abdelkader heeft met zijn goed betaalde job een huis gekocht, waar hij en Najwa gaan in wonen.
"Mijn kleeedje is zoooo mooi" gil ik. Ik begin kapot enthousiast te worden.
"Ik ga zometeen naar mijn schoonouders voor de laatste dingetjes in orde te brengen, kun jij mama even onder controle houden want ze is niet normaal enthousiast" lacht hij. Ik moet grinniken.
Beneden zie ik mama en papa druk praten over de bruiloft. Ze zijn erg gelukkig dat hun zoon gaat trouwen.
"Mama & papa ik ga eventjes iets gaan halen bij Zayneb oké" "Safi ga maar"
Met de elektrische step van Ilias ga ik naar het huis van Zayneb. Haar ouders zijn naar Marokko en nu is haar huis echt een chillplek geworden. Ik klop aan en zie Salim & Yassine op de bank zitten.
Ik begroet Salim met een kusje en Yassine met een boks. De band tussen mij en Yassine is erg vergroot, we hebben samen alles moeten verwerken wat er is gebeurd en hij kwam geregeld eens langs.
"Waar is Zayneb?" vraag ik. "Boven make-up dingetjes aan het uitproberen voor de trouw" "Zonder mij?" gil ik. Ik ga naar boven en vind Zayneb bij haar make-up tafeltje haar eigen opmaken.
"Welke vind je beter, deze kant of die?" "Je rechterkant is meer classy, maar de linkerkant is echt cute" Ze heeft haar gezicht de helft opgemaakt met andere make up.
"Oké saf dan word het maar een mix van de beide" giechelt ze. Ik ben oprecht zo enthousiast dat me broer gaat trouwen. Ik heb speciaal mijn kleedje gaan maken in Marokko om er bom uit te zien.
"Ik ga deze shit afvegen en dan kom ik zo ook naar beneden oké?" lacht ze.
Ik ga naar beneden en zit naast Salim. De laatste tijd is hij oprecht zo lief tegen me. Ik word helemaal opnieuw verliefd.
Hij geeft me kusjes op me voorhoofd en wangen. "Ik wil zo snel mogelijk een ring rond die vinger doen" fluistert hij. Hij neemt mijn ringvinger vast.
JE LEEST
Soulmates
RomanceSoraya Ben Mohamed leeft haar leventje rustig met haar beste vriendinnen aan haar zijde. Haar leven bestaat uit voor school werken en het leuk hebben met vriendinnen. Jongens zijn uitgesloten, haar oudere broers Ilias & Abdel zorgen daar voor. Ze wo...