Salim
Iedereen is het plan aan het bespreken in de kelder. Er hangen wapens overal aan de muren. Yahya belt met zijn broer Radwan. Er komen extra mannen helpen. Ik heb een dafalgan genomen voor deze zware hoofdpijn. Souffian??? We gaan die sharmoeta ook neerknallen.
Yahya en Mohamed geven me advies. Mohamed zat vroeger in het crimineel leven en weet er best wel veel van. Zakaria heeft de locatie voor ons uitgeprint en op een plannetje gezet die op de tafel ligt.
De garagepoort gaat open en er komen een stuk of 20 grote jongens binnen. We begroeten elkaar. "Dus jij wou wraak voor je kleine broertje" lacht een jongen met een zilvere tand. "Jaa brotha" zeg ik terug. De gasten zijn echt chill. Ze zijn een paar vrienden van Yahya. Plots komt Yasmina binnen in de kelder. What the fuck doet deze hoer hier nog? "BITCHES ZIJN VERBODEN HIER, MANNENZAKEN" zegt Yahya fel tegen Yasmina. Hij richt een wapen op haar. Andere jongens grinniken. Ewaa is wel beetje derover.
"Yallah laat haar met rust we moeten op andere dingen focussen" zeg ik speels. De andere jongens knikken. Ik zie Yasmina verslagen het kraakpand uitlopen.
We overlopen het plan om het appartemensblok binnen te dringen. Waarschijnlijk zijn de Algerijnen al op de hoogte en laten ze ons sowieso niet binnen zonder te verzetten.
Opeens zie ik Radwan voor mijn neus staan. De baas in hoogeigen persoon. "Salim mag ik je even alleen spreken, jongen" Hij neemt me vast bij mijn schouder. We gaan naar een soort van bureau kamertje, hier ben ik nog niet binnen geweest. Ik zie hem een dikke sigaar roken phel italiaanse maffia. "Wat wou je bespreken?" vraag ik. "Nu is je kans voor wraak, verspil hem niet, aarzel niet, kijk niet in de ogen, je weet dat die man je leven heeft verpest plus nog die van een andere mensen." Ik knik. "En val niet voor zijn smoesjes." zegt Radwan. "Zal ik zeker niet doen" zeg ik.
"Wist je, ik en Ashafar waren gelijk als 2 broers voor elkaar, ik hield van hem zoals mijn eigen bloed, we hebben samen onze business vergroot en contacten gelegd, we waren partners in crime, tot op een dag hij me heeft bedrogen en businesspartners is geworden met iemand anders, het ding is ik weet tot de dag van vandaag nog steeds niet wie." zegt Radwan. Ik begin even medelijden te hebben voor de man voor me.
Ik ga terug naar de kelder waar de mannen zijn. We hebben besloten om de volgende dag in de nacht aan te vallen. Op klaar lichte dag geeft dat te veel argwaan.
Mohamed en ik hebben besloten om hier te overnachten. Er zijn toch genoeg kamers. De andere mannen weten van het plan en verlaten het kraakpand. Ze komen morgenavond terug. Radwan heeft ook besloten om hier te blijven.
Yahya, Radwan, Mohamed en ik ploffen op de bank. Zakaria is zo te zien druk bezig met zijn computer. Er komt een meisje zitten op de schoot van Radwan. Ze fluistert iets in zijn oor. Radwan strijkt over haar lichaam. Ze heeft een kort kleedje aan. "Heren, excuseer me even" zegt Radwan en hij staat op met het meisje richting de bovenverdieping.
"Dat betekent dat hij haar kei hard gaat wiepen" lacht Yahya luid. Mohamed verslikt zich in zijn cola en moet hard lachen. Ik lach hem uit. "Eywaaa nog groentjes ofwaa" lacht Yahya. "Ikke niet broskii" zegt Mohamed. "Eywaa hoertjes ik bewaar voor speciaal meisje" zeg ik speels.
En inderdaad ik ben nog maagd en kan me zwaar hard niet schelen wat andere mensen daarvan vinden. Wollah wel vaak dat ik het bijna verloor aan kehbas die met me hoofd speelden.
Het is al laat. We hebben alle 3 honger en halen iets te eten bij de zaak aan de overkant van de straat. "Wollahmeh ik ga daar naar boven om een broodje te geven aan Radwan" zeg ik. "Wollah, Radwan is jouw broer jij moet het doen" zegt Mohamed tegen Yahya. Wie wilt er nu iemand storen voor een broodje terwijl hij druk bezig is met zaken. "yallah safi maar ik ga getraumatiseerd zijn" lacht Yahya.
JE LEEST
Soulmates
RomanceSoraya Ben Mohamed leeft haar leventje rustig met haar beste vriendinnen aan haar zijde. Haar leven bestaat uit voor school werken en het leuk hebben met vriendinnen. Jongens zijn uitgesloten, haar oudere broers Ilias & Abdel zorgen daar voor. Ze wo...