Zifiri Karanlık 12.Bölüm; Katil Kim?
"En çokta en yakınınızdakilere dikkat edin. Göründüğü gibi olmayabilirler."
༺༻
Metin komiser bir kaç saniye duraksadı. Etrafına bakındı ve evin içinde bir kaç adım atmaya başladı. Ardından bize döndü ve dikkatlice incelemeye başladı. Kaşlarını çatarak şaşkınca Çağrı'nın pembe pijamasında takılı kaldı. "Oğlum bu ne lan?"
"Pijama." dedi Çağrı.
"Tamam onu anladım da niye pembe?"
"Bilmem." dedi Çağrı, "şu an konumuz benim pijamalarım mı gerçekten?"
"Her neyse. Konumuza dönelim o zaman. Madem katil siz değilsiniz, katil kim?"
"Bilmiyoruz." dedim.
"Peki şimdilik inandım size. Ama geri geleceğim." dedi ve yavaş adımlarla kapıya yöneldi. Kapıyı açıp, bize dönüp son bir bakış attıktan sonra önüne döndü ve çıkıp gitti.
"Herhalde birileri bizden dolayı gaza gelip birini öldürdü." dedi Çağrı.
"Kim lan bu çakma katil?" dedi Mert.
"Yürüyün gidiyoruz." dedi Eymen aniden.
"Nereye?" diye sordum.
"Okulun oraya gidiyoruz. Bi' bakınalım."
"Sen öldürmediğine eminsin değil mi Eymencim? Gecenin bi' körü kalkıp gidiyorsun da emin olmak için soruyorum şu an."
"Evet kara fırtınam. Ben öldürdüm." dedi dalga geçer bir tavırla.
"Hahaha şakacı şey seni." dedim gülermiş gibi yaparak.
Hızlıca hazırlanıp evden çıktık. Gecenin karanlığında okulun önüne geldik ve geceyi aydınlatan polis arabalarının mavi kırmızı ışıklarıyla okula doğru yürümeye başladık.
İçeri girmeye çalışırken bir polis bizi durdurup, "hop hop, nereye böyle?" diye sordu.
Eymen, "Metin komiser burada mı?" diye sordu.
"Ne yapacaksınız siz onu?"
"Birşey konuşmamız gerekiyor." dedi Eymen.
Bir anda Metin komiserin bizi fark edip yanımıza doğru yaklaştığını gördüm. Eymen'e dokunup Metin komiseri gösterdim.
Metin komiser şaşkın bakışlarla geldi ve, "Sizin ne işiniz var burada? Ya da şöyle mi düşünmeliyim, her katil olay mahalline geri döner."
"Buraya katili bulmanızda yardımcı olmak için geldik. Tabii isterseniz. İstemezsenizde gideriz biz sıkıntı yok. Ha sizde o zaman ne bok olduğu belli olmayan birini arar durursunuz." dedi Eymen.
"Ben buradan gidin desemde gideceğinizi zannetmiyorum. Bir yerlerden çaktırmadan girersiniz içeri. O yüzden takılın kafanıza göre. Ama sakın bir hatanızı görmeyeyim."
Eymen başını onaylarcasına salladı. "Görmezsiniz."
Evet sanırım başımıza bir bela daha almak için çok büyük bir çaba sarf ediyoruz. Bana ne kim ölmüşse ölmüş, demek yerine dikine dikine gidiyoruz.
Hızımızı alamayıp okula girdik. Ceset hala orada yerde duruyordu. Her taraf kanlar içindeydi. Ve tek şaşırdığım şey ölen kişinin kavga ettiğim kız olduğuydu. Ne kadar kavgalı olsamda onun bu şekilde ölmesini istemezdim. Sadece küçük bir kavgaydı o gün yaşadığım olay. Suçsuz yere orada yatıyor olması gerçekten kötü hissettiriyordu.